درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403 - 02:12   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
  نابینایان و هوش مصنوعی
  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی
  روابط‌عمومی یعنی "مردم‌داری"
  خبرنگاران دانشجو با طوفان اطلاعات نادرست در اعتراضات پردیس روبرو هستند
  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر
  کمپین‌های یکباره
  مدیر عامل گوگل در مورد آینده پیوندها، هوش مصنوعی کیفیت جستجو را بدتر می‌کند
  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی
  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40202صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 28 شهریور 1398 - 21:26
مدیرکل روابط عمومی شهرداری مشهد: روابط عمومی باید تعریف مشخص و واضحی داشته باشد
مشاور شهردار و مدیرکل روابط عمومی و بین‌ الملل شهرداری مشهد گفت: روابط عمومی باید به عنوان برنامه‌ریز دیپلماسی عمومی تعریف مشخص و واضحی داشته باشد، پس نباید خودمان را تنها خبرنگار صرف معرفی کنیم، بلکه باید به‌ عنوان سفیران مجموعه مدیریت شهری اقدام و عملکرد مثبتی داشته باشیم.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مشاور شهردار و مدیرکل روابط عمومی و بین‌ الملل شهرداری مشهد گفت: روابط عمومی باید به عنوان برنامه‌ریز دیپلماسی عمومی تعریف مشخص و واضحی داشته باشد، پس نباید خودمان را تنها خبرنگار صرف معرفی کنیم، بلکه باید به‌ عنوان سفیران مجموعه مدیریت شهری اقدام و عملکرد مثبتی داشته باشیم.

به گزارش شارا، امیر اقتناعی در نشست شورای اداری روابط عمومی شهرداری و بین‌ ‌الملل مشهد اظهار کرد: معتقدیم روابط عمومی باید مشهد را آن‌گونه که هست، به کشور نشان دهد، به همین دلیل همکاری‌ها باید به میزانی باشد که منجر به هماهنگی شود و شدت آن به میزانی باشد که منتهی به یکپارچگی شود تا بتوانیم به صدای واحدی برسیم.

وی افزود: همکاری، هماهنگی و یکپارچگی مدل تعریف شده شهردار برای مدیریت شهری مشهد است که روابط عمومی شهرداری نیز باید این مهم را نصب‌العین خود قرار دهد تا صدای یکسان و رساتری را به گوش شهروندان برسانیم.

مشاور شهردار و مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌ الملل شهرداری مشهد با تاکید بر ایجاد هماهنگی درونی، گفت: ایجاد هماهنگی بین ادارات و سازمان‌ها جزو وظایف و اولویت‌های کاری قرار گرفته است.

وی با اشاره به سایر برنامه‌ها تصریح کرد: با نگاه توسعه‌ گرایانه مبتنی بر خروجی مثبت، کار خود را آغاز خواهیم کرد، به همین دلیل خروجی کار و نتیجه عملکرد افراد در کار اهمیت ویژه‌ای خواهد داشت.

اقتناعی عنوان کرد: روابط عمومی باید بسترساز آرامش در فضای مدیریت شهری و در گام بعدی ترویج‌دهنده خدمات و زحمات مجموعه مدیریت شهری در جامعه باشد؛ در این مسیر هیچکدام بر دیگری مقدم نیست و میان آنها رابطه دو سویه برقرار است.

وی با تاکید بر اینکه سلامت و کارآمدی دو کلید واژه اصلی در این دوره کاری خواهد بود، افزود: البته باید توجه داشت به بهانه کارآمدی، سلامت را قربانی نکنیم، روابط عمومی باید به عنوان برنامه‌ریز دیپلماسی عمومی تعریف مشخص و واضحی داشته باشد، پس نباید خودمان را تنها خبرنگار صرف معرفی کنیم، بلکه باید به‌ عنوان سفیران مجموعه مدیریت شهری اقدام و عملکرد مثبتی داشته باشیم.

مشاور شهردار و مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌ الملل شهرداری مشهد با بیان اینکه استفاده از مدل‌های توسعه‌ای محلی و تدوین طرح جامع کمک‌رسان خواهد بود، اظهار کرد: کار روابط عمومی شهرداری هماهنگ کردن دیپلماسی عمومی در شهر است و رسانه هم می‌تواند بخشی از آن باشند.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  شیفتگی جمعی


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد