درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 29 اسفند 1402 - 14:48   

روابط‌عمومی: افزایش اعتماد به رسانه‌ها و پیامدهای آن

  روابط‌عمومی: افزایش اعتماد به رسانه‌ها و پیامدهای آن


ادامه ادامه مطلب یک

ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش

  ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش


ادامه ادامه مطلب دو

روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید

  روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید


ادامه ادامه مطلب سه

هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات

  هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نوروز خجسته باد/ بهار طبیعت، نویدبخش بهارِ تعامل و همدلی
  یادداشتی بر انتشار کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل
  نوروز ۱۴۰۳، گامی نو در مسیر تحول روابط‌عمومی با هوش مصنوعی
  شکاف همدلی بین کارگران و شرکت‌ها: چالشی بزرگ برای مدیران عامل
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: ضرورتی برای حرفه‌ای شدن
  پنج نکته از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  پنج درس از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  هوش مصنوعی و آینده زنجیره تامین: تحولات کلیدی و گام‌های عملی
  12 گام برای ارتقای برنامه‌ها و فعالیت‌های روابط‌عمومی در سال جدید
  روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40191صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 27 شهریور 1398 - 20:02
عملکرد روابط عمومی های استان با برگزاری جشنواره روابط عمومی ها سنجش می شود
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز تاکید کرد: توانمندسازی روابط عمومی ها و تلاش در راستای ارتقای سواد رسانه ای مدیران استان نکته قابل تاملی است که همواره مورد تاکید استاندار محترم البرز است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز تاکید کرد: توانمندسازی روابط عمومی ها و تلاش در راستای ارتقای سواد رسانه ای مدیران استان نکته قابل تاملی است که همواره مورد تاکید استاندار محترم البرز است.


به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، حسین رحمانیان با بیان این مطلب در نشست هماهنگی و برنامه ریزی جهت برگزاری جشنواره روابط عمومی های استان که با حضور دکتر عبدالهی مدیرکل حوزه و روابط عمومی دانشگاه خوارزمی و برخی از اعضای هیئت رئیسه شورای روابط عمومی های استان برگزار شد، اظهار داشت: علاوه بر تحقق این مهم می توان با سنجش عملکرد روابط عمومی های دستگاه های اجرایی، پویایی و انگیزه را در میان فعالان عرصه ارتباطات و اطلاع رسانی استان تزریق کرد.


وی افزود: دانشگاه همواره مبداء همه تحولات اجتماعی و محل رجوع همگان بوده است؛ رسالتی که همواره در عرصه های مختلف قابل مشاهده است.


وی یادآور شد: پاکی علم و جایگاه دانشگاه ها ایجاب می کند که از ظرفیت های علمی آن در راستای بهبود وضعیت جامعه استفاده شود.


جانشین رئیس و دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان تاکید کرد: اگر آموزش که مبنای توسعه کشور است حضور قوی و تاثیرگذاری در حوزه های مختلف نداشته باشد کشور به سمت بیراهه خواهد رفت بنابراین استفاده از ظرفیت ها و خروجی فعالیت های علمی و پژوهشی دانشگاه ها باید منجر به توسعه کشور شود.


رحمانیان با اشاره به مصوبه هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی استان در خصوص برگزاری جشنواره روابط عمومی های البرز خاطر نشان کرد: استفاده از ظرفیت علمی و پژوهشی دانشگاه خوارزمی به عنوان یکی از مراکز مهم آموزش عالی کشور در البرز نیز مورد توجه اعضای هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های البرز قرار گرفت و خروجی آن منجر به برنامه ریزی در خصوص برگزاری جشنواره روابط عمومی های استان به منظور رصد فعالیت ها و سنجش آن بر اساس معیارهای علمی شد.


وی ضمن تقدیر از همراهی و همکاری رئیس دانشگاه خوارزمی در خصوص برگزاری جشنواره روابط عمومی های استان اظهار امیدواری کرد: امید است با استفاده از ظرفیت علمی این دانشگاه و همکاری دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه بتوان ضمن تعیین شاخص علمی بر اساس فعالیت های دستگاه های اجرایی استان در مسیری حرفه ای و تاثیرگذار، شاهد بهبود وضعیت حوزه ارتباطات و اطلاع رسانی در سطح استان باشیم.


****کارگروه علمی جشنواره روابط عمومی های استان در دانشگاه خوارزمی تشکیل می شود
مدیرکل حوزه و روابط عمومی دانشگاه خوارزمی نیز در این نشست با بیان اینکه دانشگاه خانه دوم همه ماست، اظهار داشت: اگر بخواهیم شناخت واقعی از دنیای اطراف داشته باشیم باید وارد فضای های علمی از جمله آموزش و پرورش و دانشگاه ها شویم.


دکتر عبدالهی افزود: ارتباط فعلی بین دانشگاه ها و دنیا به مباحث تجاری و اقتصادی و ... محدود است در حالی که باید در تمامی زمینه های اجتماعی ورود کند.


وی با اشاره به اینکه باید به جایی برسیم که دانشگاه ها بدون دیوار شوند، خاطر نشان کرد: هر چند که فضای مجازی به رفع حصر فضای فعلی بسیار کمک کرده است اما باید فعالیتها به سمتی سوق داده شود که بتوان از ظرفیت های علمی و پژوهشی دانشگاه ها در تمامی زمینه ها استفاده کرد.


مدیرکل حوزه و روابط عمومی دانشگاه خوارزمی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: بر اساس سیاست های فعلی دانشگاه خوارزمی برنامه ریزی به گونه ای صورت گرفته است که فعالیت های دانشگاه به خارج از دانشگاه نیز سوق داده شود.


وی یادآور شد: تحقق این مهم نیازمند برخی الزامات و پیش نیازهایی است که می تواند در حوزه ارتباطات و روابط عمومی ها نیز مصداق عینی یابد.


این مسئول ادامه داد: برگزاری جشنواره روابط عمومی های استان نیازمند برخی اقدامات اولیه همچون فعال کردن کارگروه علمی این جشنواره به منظور شناسایی ملاک ها و معیارهای انتخاب است که باید از پیش تهیه و تدوین شده و نقطه آغاز و پایان آن مشخص باشد.


دکتر عبدالهی اظهار داشت: به منظور تحقق این مهم دبیرخانه علمی این جشنواره در دانشگاه خوارزمی و دبیرخانه اجرایی آن نیز با مسئولیت اداره کل روابط عمومی استانداری تشکیل می شود تا بتوان مقدمه و پایه علمی آن در کارگروه علمی دانشگاه سنجیده شود.
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نوروز خجسته باد/ بهار طبیعت، نویدبخش بهارِ تعامل و همدلی


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: ضرورتی برای حرفه‌ای شدن


  شکاف همدلی بین کارگران و شرکت‌ها: چالشی بزرگ برای مدیران عامل


  پنج نکته از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


  نوروز ۱۴۰۳، گامی نو در مسیر تحول روابط‌عمومی با هوش مصنوعی


  یادداشتی بر انتشار کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد