درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 14:35   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40152صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 24 شهریور 1398 - 17:37
مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی: گفتمان‌ نو برای تقویت فضای حرفه‌ای رسانه‌ها ضروری است
مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی گفت: ایجاد گفتمان نو و مشترک بین خبرنگاران برای تقویت فضای حرفه‌ای رسانه‌ها ضروری است تا به شکل مردمی و صنفی با برخی مسایل حاشیه‌ای برخورد شود.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی گفت: ایجاد گفتمان نو و مشترک بین خبرنگاران برای تقویت فضای حرفه‌ای رسانه‌ها ضروری است تا به شکل مردمی و صنفی با برخی مسایل حاشیه‌ای برخورد شود.
 
 علی وفادار روز یکشنبه در نشست صمیمی و کاری با رئیس و خبرنگاران خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) خراسان جنوبی در این خبرگزاری، با اشاره به روحیه پرسش‌گری و مطالبه‌گری خبرنگاران افزود: علاوه بر این دو مساله مهم، آگاهی و امیدبخشی نیز از اهمیت زیادی برخوردار است.
 
 وی بیان کرد: خبرنگار در عرصه شغلی خود می‌تواند در خلال مطالبه‌گری، محیطی را به وجود بیاورد و در آن برای امید دادن به جامعه براساس حقایق امیدبخش تلاش کند.
 
 مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی با تاکید بر لزوم تغییر دادن شیوه‌های رفتار، این مهم را در ایجاد بازخوردهای مثبت اثرگذار دانست و گفت: لازم است براساس برخی معیارها از سوی خبرنگاران و رسانه‌ها میزان رضایت از روابط عمومی‌ها بررسی شود.
 
 وی تصریح کرد: میزان توجه به رسانه‌ها و تکریم خبرنگاران یکی از معیارهای ارزیابی روابط عمومی‌ها و مورد توجه ما خواهد بود.
 
 وفادار با انتقاد از برخی موارد رعایت نشدن اخلاق رسانه‌ای در استان گفت: خبرنگاران لازم است امانتدار باشند و طوری رفتار کنند تا به عنوان محرم‌ترین و امین‌ترین افراد شناخته شوند.
 
 وی با بیان اینکه باید رسانه‌ها به مدیران جرات و جسارت گفت و گو با رسانه‌ها را بدهند اظهار داشت: می‌توان با شکستن ترس‌ها در تعامل سازنده به دنبال شکل‌گیری مصاحبه خلاق بین رسانه‌ها و مدیران باشیم و از این طریق اطلاع رسانی شفاف و متنوع به مخاطبان انجام شود.
 
 عضو شورای اطلاع رسانی استان خراسان جنوبی گفت: از نحوه انتخاب تیتر رسانه‌ها می‌توان به نشانه‌های مشورت در جمع آن رسانه پی‌ برد لذا انتظار می‌رود برای افزایش غنای اطلاعات و کیفیت پرداخت رسانه‌ای به صورت تخصصی به شیوه‌های انتخاب تیتر توجه شود.
 
 وی با اشاره به وجه هنری کار خبرنگار اظهار داشت: مؤلف بودن خبرنگار حائز اهمیت است که باید به آن بیش از پیش توجه کرد تا اثرش شناخته شود.
 
 وفادار با قدردانی از تلاش‌های خبرنگاران ایرنا گفت: حضور میدانی خبرنگاران باعث می‌شود بسیاری از مسائل اصلی براساس مشاهدات عینی به عنوان سوژه به آنها پرداخته شود.
 
 وی ادامه داد: برخی نقدهای غیرمنصفانه باعث ایجاد مانع در توسعه و پیشرفت استان می‌شود اما از نقد منصفانه و کارشناسی که همراه با ارائه راهکار باشد، استقبال می‌کنیم.
 
 مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی برگزاری میزگردهای تخصصی با حضور مدیران، کارشناسان و اساتید دانشگاه و تحلیل رویدادها را ضروری دانست و برای تسهیل انجام آنها با محوریت اولویت‌های استان قول مساعد داد.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد