درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 10 خرداد 1403 - 22:28   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان
  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40001صفحه نخست » خبر یکچهارشنبه، 6 شهریور 1398 - 23:05
شهردار کلانشهر اراک: روابط عمومی پل ارتباطی مدیران شهری با مردم است
محمدکریم شفیعی در نشست شورای روابط عمومی شهردرای های استان مرکزی، افزود: روابط عمومی پل ارتباطی مدیران شهری با مردم است و باید با اطلاع رسانی موثر برنامه ها شفافیت و تقویت اعتماد مخاطبان را دنبال کند.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| شهردار کلانشهر اراک گفت: شهرداری ها کانون مدیریت شهری هستند و خدمات این نهاد باید با رضایتمندی بالا از سوی مردم تایید شود.
 
 به گزارش برنا از اراک، محمدکریم شفیعی در نشست شورای
روابط عمومی شهردرای های استان مرکزی، افزود: روابط عمومی پل ارتباطی مدیران شهری با مردم است و باید با اطلاع رسانی موثر برنامه ها شفافیت و تقویت اعتماد مخاطبان را دنبال کند.


 وی اظهار داشت: آمار و اطلاعات منعکس شده به افکار عمومی توسط روابط عمومی ها باید برگرفته از واقعیت، شفاف، روشن و به دور از اغراق باشد.
 
 شهردار کلانشهر اراک گفت: روابط عمومی ها باید به فناوری نوین مجهز شوند و با بهره گیری هوشمندانه از این امکانات اثرپذیری بالاتری در اطلاع رسانی داشته و زمینه ارتباط دو سویه برای نظارت مردمی را گسترده تر کنند.
 
 شفیعی افزود: ۴۵۰ خدمت در طول شبانه روز توسط شهرداری ها ارایه می شود و تلاش مدیریت شهری اراک بر این است که بهترین خدمات به مردم داده شود.
 
 وی اظهار داشت: حذف سرعت گیر و نهضت آسفالت در شهر اراک از جمله خدماتی است که به شهروندان ارایه شده و این برنامه بر مبنای خواست مردم به اجرا درآمده و دامنه رضایت مندی موثری نیز داشته است.
 
 شهردار کلانشهر اراک گفت: لازم است قبل از اجرای طرح های عمرانی در سطح شهر از مردم ساکن آن منطقه نظرخواهی و برای مردم و با مردم در راستای امور گام برداشته شود.
 
 شفیعی افزود: بهره گیری از تجربه سایر بخش ها از انجام دوباره کاری و صرف هزینه های گزاف جلوگیری می کند.
 
 وی اظهار داشت: راه اندازی سامانه عیان به مردم اراک این فرصت را داده است تا شفافیت در انجام امور مربوط به مدیریت شهری و همچنین اعتماد سازی اجتماعی صورت گیرد.
 
 شفیعی، مبارزه با فساد، کاهش ترافیک، صرفه جویی در وقت و تسریع در انجام امور را از اهداف مهم طراحی این سامانه عنوان کرد.
 
 وی اظهار داشت: محتوای قابل بارگذاری در این سامانه شامل تمامی اطلاعات شهرداری، اعم از طرح جامع و تفضیلی، قراردادهای کلان و متوسط، اطلاعات شهرسازی، بودجه،طرح های عمرانی، مناقصات، مزایده ها، اطلاعات مدیران، کارکنان، مشاوران، پیمانکاران ،تغییر کاربری املاک و اراضی ،فروش تراکم مازاد است.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 1 نظر (فعال: 1 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
حمید شعاعی
| 1399/7/3 - 08:49 |     0     0     |
شهردار محترم شهرستان اراک با سلام احتراما مشخص فرمایید چرا علی رغم اینکه تمامی کلانشهرها سامانه ای جهت رسیدگی به شکایات مردمی ایجاد نموده اند. اما مردم این استان با توجه به مشکلات عدیده چرا از آن محرومند /


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟


  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود


  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟


  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه روزنامه‌نگاران و متخصصان روابط‌عمومی می‌توانند برای تقویت صداهای مختلف با یکدیگر همکاری کنند


  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟


  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد