درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 15:50   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39902صفحه نخست » دوشنبه، 28 مرداد 1398 - 02:01
آمازون کالاهای به فروش نرفته را به خیریه اهدا خواهد کرد
آمازون قصد دارد از این پس در طرحی به نام Fulfillment کالاهایی را که فروش نرفته اند، بین نیازمندان توزیع کند.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| آمازون قصد دارد از این پس در طرحی به نام Fulfillment کالاهایی را که فروش نرفته اند، بین نیازمندان توزیع کند.
 
 به گزارش زومیت، آمازون اعلام کرد از این پس قصد دارد اجناس فروخته نشده را به خیریه ها اهدا کند. خبر مذکور پس از آن منتشر شد که تلویزیون فرانسه در مستندی فاش کرد سال گذشته آمازون ۳ میلیون کالای فروخته نشده در فرانسه را معدوم کرده است. طرح مورد بحث که از سوی آمازون Fulfillment نام گذاری شده است، از ابتدای سپتامبر آغاز خواهد شد. این برنامه دائمی خواهد بود اما هر تأمین کننده ای که تمایل نداشته باشد، می تواند از اهدای محصولات خود توسط آمازون امتناع کند.
 
 آمازون برای اجرای این طرح در ایالات متحده با سرویس Good360 همکاری خواهد کرد تا بتواند اجناس را بین نیازمندان توزیع کند. Good360 سازمانی است که با خرده فروشان و تولیدکنندگان برای توزیع کالا و رساندن آنها به دست فقرا برحسب نیازشان همکاری می کند. آمازون در انگلستان مستقیما اجناس را بین خیریه های مختلف مانند خیریه های زندگی جدید، رهایی و بارنادو توزیع خواهد کرد.
 
 به گزارش CNBC، تأمین کنندگان با اهدای کالاهای فروخته نشده خود به خیریه می توانند در هزینه های خویش صرفه جویی کنند. آمازون برای بازگرداندن هر قلم کالای فروخته نشده به فروشنده ها ۵۰ سنت دریافت می کند؛ درحالی که اگر فروشنده بخواهد همین جنس را دور بیندازد، آمازون از وی ۱۵ سنت دریافت خواهد کرد. البته معلوم نیست هم اکنون هزینه اهدای کالا برابر با دورانداختن آنها خواهد بود یا خیر.
 
 آمازون بیان کرده، هدفش از اجرای این طرح رساندن به صفر رساندن تعداد کالاهای فروخته نشده ای است که معدوم می شوند.
 
 آلیس شاب، یکی از مدیران آمازون می گوید: «رساندن این کالاها به دست افراد نیازمند، زندگی را به جوامع کوچک باز خواهد گرداند.»
 
 آمازون تنها خرده فروشی نیست که به خاطر معدوم کردن کالاهای فروخته نشده مورد انتقاد قرار گرفته است. برندهای لوکسی مانند بِربِری و ریچموند نیز به خاطر معدوم کردن کالاهای‎شان و عدم عرضه آنها به مردم با قیمت کمتر مورد انتقاد شدید قرار گرفته اند. سال ۲۰۱۷، نیویورک تایمز اعلام کرد برند ورزشی نایکی، کفش ها و سایر محصولاتش را قبل از دور انداختن خراب می کند تا مطمئن شود دیگر کسی نمی تواند از آنها استفاده کند.
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد