درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 16:43   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان
  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39892صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 27 مرداد 1398 - 23:34
خبرنگاران مردم را با فعالیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی آشنا کنند
رئیس اداره روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به این‌که خبرنگاران صدا و چشم بینای مردم هستند، گفت: ما برای معرفی سازمان تبلیغات اسلامی به مردم به کمک اصحاب رسانه نیاز داریم.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| رئیس اداره روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به این‌که خبرنگاران صدا و چشم بینای مردم هستند، گفت: ما برای معرفی سازمان تبلیغات اسلامی به مردم به کمک اصحاب رسانه نیاز داریم.

به گزارش شارا به نقل از ایکنا، سیدامیرناصر جاوید، رئیس اداره روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی کشور، امروز یک‌شنبه، ۲۷ مردادماه، در نشست خبری با اصحاب رسانه استان لرستان، با اشاره به این‌که در کل کشور تصوری از روابط عمومی‌ها وجود دارد، گفت: روابط‌عمومی در سازمان‌های حاکمیتی و دولتی دو وظیفه دارد اول پوشش خبری و اطلاع‌رسانی فعالیت‌های سازمان و دوم پوشش خطاهای سازمان و اداره مربوطه و این‌که نگذارد این خطاها رسانه‌ای شود و یا این‌که آن‌ها را با استفاده از جریان‌های رسانه‌ای خنثی کند.


وی ادامه داد: ما چنین دیدی نداریم، بلکه تلاش داریم همه سازمان در سطح کشور و همه فعالیت‌ها و رویدادهای سازمان را پوشش دهیم و به سازمان کمک کنیم نواقص و ایرادها را ببیند و دلیل آن‌را بداند و آن‌را رفع کند، که در این راستا ۳۰ درصد انرژی و توان برنامه روابط عمومی برای اطلاع‌رسانی و وظیفه روایت‌گری برای مردم، روایت خود به مردم و همچنین روایت مردم به خود و روایت از خود به دیگری یعنی بتوانیم مردم و خود سازمان را در کنار مردم برای دیگرانی که ما را نمی‌شناسند روایت کنیم و دیگری را برای مردم و سازمان روایت کنیم .


جاوید با اشاره به این‌که ما به رسانه نیازمند هستیم چون به مردم نزدیک‌تر هستند، عنوان کرد: ما باید حرف اصلی و دغدغه‌های مردم را دسته‌بندی و جمع‌آوری کرده و به میان تصمیم‌گیران ببرم، که یکی‌از مهم‌ترین ابزارهای ما در این زمینه اصحاب رسانه هستند.


رئیس اداره روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی کشور با بیان این‌که ما برای معرفی سازمان تبلیغات اسلامی به مردم به کمک اصحاب رسانه نیاز داریم، اظهار کرد: ما باید در این زمینه تسهیل‌گری کنیم، ما نهایتاً وظیفه پشتیبانی داریم، اگر کار فرهنگی بخواهد متداوم باشد و رخ دهد باید از خود مردم جوشش کند.


وی با اشاره به این‌که شما صدا و چشم بینای مردم هستید و می‌توانید از طرف آن‌ها نمایندگی کنید، تصریح کرد: ابتدا همه ایرانی هستید و در مورد کل ایران مسئله دارید پس با همه سازمان ارتباط بگیرید نه فقط اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان، و این را بدانید که برای ما هر روز؛ روز خبرنگار است و هر روز ارتباط گرفتن با خبرنگاران مهم است.


جاوید تأکید کرد: همه با هم برای نشر خوبی ها تلاش کنیم و همه انرژی و توان را بگذاریم که هرچه خوبی در ایران و لرستان وجود دارد را نشر دهیم.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟


  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد