درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 14:33   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39892صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 28 مرداد 1398 - 00:10
خبرنگاران مردم را با فعالیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی آشنا کنند
رئیس اداره روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به این‌که خبرنگاران صدا و چشم بینای مردم هستند، گفت: ما برای معرفی سازمان تبلیغات اسلامی به مردم به کمک اصحاب رسانه نیاز داریم.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| رئیس اداره روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به این‌که خبرنگاران صدا و چشم بینای مردم هستند، گفت: ما برای معرفی سازمان تبلیغات اسلامی به مردم به کمک اصحاب رسانه نیاز داریم.

به گزارش شارا به نقل از ایکنا، سیدامیرناصر جاوید، رئیس اداره روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی کشور، امروز یک‌شنبه، ۲۷ مردادماه، در نشست خبری با اصحاب رسانه استان لرستان، با اشاره به این‌که در کل کشور تصوری از روابط عمومی‌ها وجود دارد، گفت: روابط‌عمومی در سازمان‌های حاکمیتی و دولتی دو وظیفه دارد اول پوشش خبری و اطلاع‌رسانی فعالیت‌های سازمان و دوم پوشش خطاهای سازمان و اداره مربوطه و این‌که نگذارد این خطاها رسانه‌ای شود و یا این‌که آن‌ها را با استفاده از جریان‌های رسانه‌ای خنثی کند.


وی ادامه داد: ما چنین دیدی نداریم، بلکه تلاش داریم همه سازمان در سطح کشور و همه فعالیت‌ها و رویدادهای سازمان را پوشش دهیم و به سازمان کمک کنیم نواقص و ایرادها را ببیند و دلیل آن‌را بداند و آن‌را رفع کند، که در این راستا ۳۰ درصد انرژی و توان برنامه روابط عمومی برای اطلاع‌رسانی و وظیفه روایت‌گری برای مردم، روایت خود به مردم و همچنین روایت مردم به خود و روایت از خود به دیگری یعنی بتوانیم مردم و خود سازمان را در کنار مردم برای دیگرانی که ما را نمی‌شناسند روایت کنیم و دیگری را برای مردم و سازمان روایت کنیم .


جاوید با اشاره به این‌که ما به رسانه نیازمند هستیم چون به مردم نزدیک‌تر هستند، عنوان کرد: ما باید حرف اصلی و دغدغه‌های مردم را دسته‌بندی و جمع‌آوری کرده و به میان تصمیم‌گیران ببرم، که یکی‌از مهم‌ترین ابزارهای ما در این زمینه اصحاب رسانه هستند.


رئیس اداره روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی کشور با بیان این‌که ما برای معرفی سازمان تبلیغات اسلامی به مردم به کمک اصحاب رسانه نیاز داریم، اظهار کرد: ما باید در این زمینه تسهیل‌گری کنیم، ما نهایتاً وظیفه پشتیبانی داریم، اگر کار فرهنگی بخواهد متداوم باشد و رخ دهد باید از خود مردم جوشش کند.


وی با اشاره به این‌که شما صدا و چشم بینای مردم هستید و می‌توانید از طرف آن‌ها نمایندگی کنید، تصریح کرد: ابتدا همه ایرانی هستید و در مورد کل ایران مسئله دارید پس با همه سازمان ارتباط بگیرید نه فقط اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان، و این را بدانید که برای ما هر روز؛ روز خبرنگار است و هر روز ارتباط گرفتن با خبرنگاران مهم است.


جاوید تأکید کرد: همه با هم برای نشر خوبی ها تلاش کنیم و همه انرژی و توان را بگذاریم که هرچه خوبی در ایران و لرستان وجود دارد را نشر دهیم.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد