درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 16:03   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39871صفحه نخست » شنبه، 26 مرداد 1398 - 16:31
آئین تجلیل از خبرنگاران فعال شهرستان ملارد
آئین تجلیل از خبرنگاران فعال ، نماینده خبرگزاریها و جمعی از اصحاب رسانه و جراید سطح شهرستان ملارد به ریاست توکلی کجانی فرماندار این شهرستان و با حضور حسینی نوری امام جمعه شهرستان ملارد، محمودی نماینده مجلس ، معاونین فرمانداری، روسای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و امور کتابخانه های این شهرستان در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-||  آئین تجلیل از خبرنگاران فعال ، نماینده خبرگزاریها و جمعی از اصحاب رسانه و جراید سطح شهرستان ملارد به ریاست توکلی کجانی فرماندار این شهرستان و با حضور حسینی نوری امام جمعه شهرستان ملارد، محمودی نماینده مجلس ، معاونین فرمانداری، روسای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و امور کتابخانه های این شهرستان در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.

فرماندار شهرستان ملارد در سخنانی ضمن گرامیداشت نام و یاد شهید صارمی ، روز
خبرنگار و تبریک این روز به حاضرین، نقش رسانه ها را در خنثی نمودن اهداف شوم دشمن بسیار مهم برشمرد و دراین باره گفت دشمن با ترفند و شیوه های مدرن رسانه ای در زمینه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی تلاش می کند که بین مردم و دولت فاصله ایجاد کند و از این فرصت به اهداف برسد که دراین میان رسانه های داخلی باید با انعکاس واقعیات و شفاف سازی مردم را از جنگی که بدخواهان نظام جمهوری اسلامی به راه انداخته اند آگاه کنند.

 

توکلی کجانی با تأکید بر جایگاه رسانه ها به عنوان یکی از ارکان جامعه تصریح کرد رسانه ها به عنوان یک چشم بینا می توانند عملکرد مسوولان را شفاف به مردم بازگو و حلقه واسط و تنگاتنگی میان مردم و مسئولان ایجاد کنند . وی اظهار داشت خبرنگاران باید مطالبه گر باشند و مسئولان با تمام اختیاراتی که دارند نمی توانند همچون خبرنگاران آزادانه مطالبات را بازگو کنند.

 

فرماندار شهرستان ملارد در بخش دیگری از سخنان خود انتفادات بی محتوا و هدف دار برخی را مغایر با وضعیت موجود در شهرستان ملارد عنوان کرد علیرغم وجود برخی کمبودها می بایست ظرفیت های ارزشمند شهرستان ملارد اقدام به ناامید کردن مردم که شهروندان خوب به موقع موضع گرفته و با رد اخبار غیر واقع بینانه نگاه خوبی را ارائه نمودند .
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد