درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 10:47   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند
  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - در اینجا دلیل این است که بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند
  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39848صفحه نخست » پنجشنبه، 24 مرداد 1398 - 21:03
خانه مطبوعات رباط کریم افتتاح شد
سید مهدی ساداتی ضمن تبریک به اهالی رسانه شهرستان در خصوص خانه دار شدنشان افزود: کمک به تامین حقوق و گسترش آزادی های قانونی و مسئولانه رسانه ها با رویکرد صنفی، کمک به اقتصاد رسانه ها از طریق آموزش و ترویج شیوه های روزآمد مدیریت رسانه و استعدادیابی و حمایت از آموزش و اشتغال نیروهای مستعد در حوزه روزنامه نگاری حرفه ای از جمله وظایف خانه مطبوعات است.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| سید مهدی ساداتی ضمن تبریک به اهالی رسانه شهرستان در خصوص خانه دار شدنشان افزود: کمک به تامین حقوق و گسترش آزادی های قانونی و مسئولانه رسانه ها با رویکرد صنفی، کمک به اقتصاد رسانه ها از طریق آموزش و ترویج شیوه های روزآمد مدیریت رسانه و استعدادیابی و حمایت از آموزش و اشتغال نیروهای مستعد در حوزه روزنامه نگاری حرفه ای از جمله وظایف خانه مطبوعات است.
 
 مقام عالی دولت با اشاره به حقوق حرفه ای اعضای رسانه بیان کرد: دفاع از حقوق حرفه ای اعضا در کنار تأسیس و تقویت تعاونی های مصرف و مسکن، از وظایف این تشکل غیر دولتی است. خبرنگاران مشاوران و پل ارتباطی حاکمیت و ملت هستند در این راستا از کمک رسانی به این تشکل صنفی حق جوی عقب نخواهیم نشست چرا که نقش رسانه و اهالی آن، در آسیب‏ شناسی، تدوین و اجرای برنامه‏ ها فرهنگی و آموزشی در جهت توسعه کمی و کیفی رسانه شهرستان بسیار تاثیرگذار است.
 
 ساداتی با بیان اینکه هر فرد و مسئولی باید پاسخگوی عملکرد خود باشد، پاسخگویی در برابر رسانه‌ها را یکی از وظایف مهم مدیران عنوان و خاطرنشان کرد: رسانه‌ها نماینده مردم و امانتدار نظام هستند بنابراین در برابر آن‌ها باید پاسخگو بود از ورای دیگر نباید فراموش کرد خبرنگاران در قبال خبرها و تیترهای تضعیف کننده امید و باور مردم و اعتماد عمومی مسئول هستند.
 
 وی در پایان تاکید کرد: راه اندازی خانه مطبوعات نوید مسرت برای اهالی رسانه و مردم فرهیخته دارد، اینجانب ضمن حمایت از فعالیت های حرفه ای و صنفی اصحاب رسانه از تلاش های خبرنگاران، خانه مطبوعات حمایت کرده و برای فراهم کردن طیب خاطر این عزیان از هیچ کمکی فروگذار نخواهم بود.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد