درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 15:52   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39847صفحه نخست » پنجشنبه، 24 مرداد 1398 - 17:08
باشگاه خبرنگاران هلال احمر در تمامی استان‌ها راه‌اندازی می‌شود
مدیرکل روابط عمومی جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به آغاز فعالیت باشگاه خبرنگاران هلال احمر در هفت استان، گفت: تا پایان امسال تمامی استان‌های کشور دارای باشگاه خبرنگاران هلال احمر می‌شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیرکل روابط عمومی جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به آغاز فعالیت باشگاه خبرنگاران هلال احمر در هفت استان، گفت: تا پایان امسال تمامی استان‌های کشور دارای باشگاه خبرنگاران هلال احمر می‌شود.

به گزارش شارا به نقل از خبرگزاری تسنیم، اسماعیل رمضانی امروز در حاشیه بازدید از مرکز EOC هلال احمر مازندران از افتتاح این باشگاه به صورت رسمی از سراسر کشور در مازندران خبر داد و اظهار داشت: این باشگاه در مرحله اول در هفت استان کشور راه اندازی و هفت استان دیگر به این مجموعه می پیوندند و براساس برنامه‌ریزی انجام شده تا آبان ماه امسال همه استانهای کشور دارای چنین تشکیلاتی خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه بدنبال ایجاد سازمان منسجم رسانه ای هستیم، خاطرنشان کرد: در مدت سه ماه همه استان‌های کشور تحت پوشش قرار خواهند گرفت. رونمایی نهایی این طرح اواخر آبان ماه با حضور رئیس جمعیت هلال احمر کشور در یزد انجام می‌شود.

مدیرکل روابط عمومی جمعیت هلال احمر با اعلام اینکه بدنبال سازمان حرفه ای و رسانه ای در درون سازمان هستیم، تصریح کرد: با توجه به ظرفیت‌های موجود اگر این اقدام در ریل خودش قرار گیرد و با تدبیر به پیش برویم می‌توانیم به یک قدرت رسانه ای مهم تبدیل شویم که فرآیند اطلاع رسانی را تسهیل خواهد کرد.

رمضانی یکی از چالش‌های موجود را مدیریت رسانه ای بحران دانست و گفت: این باشگاه در حوادث و سوانح به کمک مدیریت بحران خواهد آمد.

مدیرکل روابط عمومی جمعیت هلال احمر کشور با بیان اینکه تاکنون 700 خبرنگار عضو این باشگاه شدند، تصریح کرد: این سایت خبری، یک مرجع مطمئن برای اطلاع رسانی در بحران است.

رمضانی از برگزاری جشنواره‌های فصلی خبر داد و گفت: برگزیدگان جشنواره‌های فصلی شناسایی و تجلیل خواهند شد و در راستای رشد و توسعه آنان گام برمی داریم تا حرفه ای تر شوند.

مجتبی اکبری، مدیرعامل جمعیت هلال احمرمازندران نیز گفت: مدیریت منسجم اطلاع رسانی و اهتمام به سرعت ،دقت و صحت به‌عنوان اصول مهم در اطلاع رسانی می‌تواند به کارآمدی این سامانه کمک کند.

وی تحقق سامانه باشگاه خبرنگاران هلال احمر را مقدمه ای برای راه اندازی خبرگزاری هلال احمر ایران دانست و گفت: باید از ظرفیت‌های موجود در راستای تحقق اهداف متعالی هلال احمر به درستی استفاده کنیم.

اکبری بیان کرد: امروزه مدیریت استرس و ایجاد آرامش روانی درجامعه یکی از اصول مهم مدیریت بحران قلمداد می‌شود که نقش رسانه‌ها و خبرنگاران در این راستا انکارناپذیراست.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد