درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 09:00   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39817صفحه نخست » جهان روابط عمومییکشنبه، 20 مرداد 1398 - 22:58
صنعت روابط عمومی در سال ۲۰۱۸ رشد کمی داشته است
بر اساس گزارش نظرسنجی منتشرشده توسط Gould + Partners، صنعت روابط عمومی ایالات متحده در سال گذشته فقط ۴/۸ درصد رشد داشته است. با توجه به این که این رشد مثبت بوده است اما هنوز این رقم از ۶/۶ درصد در سال ۲۰۱۵ و ۷/۸ درصد در سال ۲۰۱۴ به طور قابل توجهی کمتر است.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| بر اساس گزارش نظرسنجی منتشرشده توسط Gould + Partners (شرکت مشاوره و متخصص در زمینه روابط عمومی)، صنعت روابط عمومی ایالات متحده در سال گذشته فقط ۴/۸ درصد رشد داشته است. با توجه به این که این رشد مثبت بوده است اما هنوز این رقم از ۶/۶ درصد در سال ۲۰۱۵ و ۷/۸ درصد در سال ۲۰۱۴ به طور قابل توجهی کمتر است.


به گزارش شارا و براساس آمار ۲۴۸ آژانس روابط عمومی آمریکای شمالی، گروه 10M - $ 25M $ بیشترین رشد ثابت ۸/۶ درصدی را داشته اند. بنگاه های اقتصادی که بیش از ۲۵ میلیون دلار درآمد داشته اند از رشد ۱/۰ درصد در سال گذشته به ۴/۲ درصد رسیده اند.


ریک گولد مدیر و شریک شرکت مشاوره M&A با تمرکز بر روابط عمومی گفت: "شرکت های بزرگتر که بیش از ۲۵ میلیون دلار درآمد خالص داشته باشند، رشد نکرده اند. اگر رشد را از طریق دستیابی از بین ببریم، کمتر از ۱ درصد کاهش خالص خواهیم داشت.


گولد افزود: "بنگاه های مستقل تلاش زیادی می کنند تا به قله بعدی برسند. این قله از درآمد زیر ۳ میلیون دلار تا ۱۰ میلیون دلار، سپس بیش از ۱۰ میلیون تا ۲۵ میلیون دلار و قله بعدی بیش از 25 میلیون دلار است." "در این زمان است که شرکت های بزرگ مستقل برای دستیابی به شرکت های دارای سهام، شرکت های سهام خصوصی، شرکت های حسابداری و شرکت های دیجیتال در رقابت هستند. این امر باعث متوقف شدن رشد بنگاه های بزرگتر می شود.


بخش دوم مطالعه بر رشد صنعت روابط عمومی در ۱۰ منطقه مورد نظر ما و متوسط درآمد خالص برای هر یک از مناطق متمرکز شده است. رشد هر یک از ده منطقه در سال ۲۰۱۸ مطابق با سالهای قبل نبود. رشد اصلی در منطقه هایی در ایالات متحده از جمله D.C، جنوب شرقی، کالیفرنیای شمالی و کانادا که همگی بیش از ۲۰ درصد رشد داشتند.


این نظرسنجی، هفتمین نظرسنجی سالانه است که با هدف بررسی رشد درآمد خالص توسط Gould + Partners انجام شده است که بیش از ۲۵ سال تحقیقات گسترده درباره صنعت انجام داده است.
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد