درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 15 خرداد 1403 - 00:09   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39782صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریشنبه، 19 مرداد 1398 - 11:21
در گرامیداشت روز ملی تشکل ها و مشارکت های اجتماعی
مجید حیدری مدیرکل انجمن ها و سازمان های مردم نهاد مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی - امروزه؛ مشارکت اجتماعی- مشارکت عمومی یا مردمی- به منزله همکاری و تعامل باهم برای رسیدن به هدف مشترک لازمه پیشرفت و تعالی است. به بیان دیگر با فرض وجود یک جامعه، برای توسعه و رسیدن به نقطه کمال مورد انتظار، باید یکی از شرایط مهم و اساسی آن-یعنی مشارکت عمومی- فراهم شود.
  

22 مرداد؛ در تقویم رسمی کشور مزین است به نام روز ملی "تشکل ها و مشارکت های اجتماعی".


امروزه؛ مشارکت اجتماعی- مشارکت عمومی یا مردمی- به منزله همکاری و تعامل باهم برای رسیدن به هدف مشترک لازمه پیشرفت و تعالی است. به بیان دیگر با فرض وجود یک جامعه، برای توسعه و رسیدن به نقطه کمال مورد انتظار، باید یکی از شرایط مهم و اساسی آن-یعنی مشارکت عمومی- فراهم شود.


همفکری، همکاری و تعامل و یا همان مشارکت مردم می تواند بصورت گروهی و یا در قالب تشکل ها، موسسات مردم نهادها، سمن ها، هیئات و ..... باشد که الحمدلله امروز به لطف و برکت انقلاب اسلامی و وفاداری و همراهی مردم و جوانان انقلاب بالغ بر 10هزار تشکل و سازمان مردمی ثبت شده رسمی در کشور به فعالیت مشغولند.


مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با الهام از گفتمان وحدت امام راحل و مقام معظم رهبری با هدف تقریب پیروان مذاهب اسلامی تشکیل و رسالت خود را ارتقای سطح آشنایی و آگاهی و تعمیق و تفاهم بین پیروان مذاهب اسلامی و تقویت مذاهب اسلامی و تقویت احترام متقابل و تحکیم رشته‌های اخوت در بین مسلمانان بدون هیچ گونه تمایزی از لحاظ تعلقات فرقه ای، قومی یا ملی آنان به منظور رسیدن به امت واحده قرار داده است.


مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با شناخت و اعتقاد و ارزش به همین امر و اصل مهم مشارکت اجتماعی با استفاده از ظرفیت نخبگانی و فرهیختگان جهان اسلام در اقتشار مختلف اعم از زنان، جوانان، ورزشکاران، حقوق دانان، فعالان سیاسی، نویسندگان، اندیشمندان دانشگاهی، خیرین، ائمه جمعه، پزشکان و.... در کنار موسسات و تشکل های همسو در راستای ماموریت های این مجمع و برای ترویج گفتمان وحدت به جامعه جهانی گام های موثر برداشته است.


در خاتمه؛ این روز را پاس می داریم و ضمن تبریک و آرزوی توفیق روزافزون برای اساتید،  همکاران عزیز و فعالان این عرصه، امید است با تعامل سازنده بین تشکل ها و نخبگان اقشار و نهایتا با حاکمیت بتوانیم بیش از پیش در تعالی جامعه جهانی برای رسیدن به نقطه کمال-امت واحد اسلامی- موثر و موفق باشیم. ان شاء الله




 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند


  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور


  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد


  بازگشت به مبانی بیان آزاد


  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟


  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است


  ظهور معیارهای تبلیغات تجارت الکترونیک


  نکات کلیدی و مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد