درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 9 خرداد 1403 - 17:20   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها
  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟
  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39782صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریشنبه، 19 مرداد 1398 - 11:21
در گرامیداشت روز ملی تشکل ها و مشارکت های اجتماعی
مجید حیدری مدیرکل انجمن ها و سازمان های مردم نهاد مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی - امروزه؛ مشارکت اجتماعی- مشارکت عمومی یا مردمی- به منزله همکاری و تعامل باهم برای رسیدن به هدف مشترک لازمه پیشرفت و تعالی است. به بیان دیگر با فرض وجود یک جامعه، برای توسعه و رسیدن به نقطه کمال مورد انتظار، باید یکی از شرایط مهم و اساسی آن-یعنی مشارکت عمومی- فراهم شود.
  

22 مرداد؛ در تقویم رسمی کشور مزین است به نام روز ملی "تشکل ها و مشارکت های اجتماعی".


امروزه؛ مشارکت اجتماعی- مشارکت عمومی یا مردمی- به منزله همکاری و تعامل باهم برای رسیدن به هدف مشترک لازمه پیشرفت و تعالی است. به بیان دیگر با فرض وجود یک جامعه، برای توسعه و رسیدن به نقطه کمال مورد انتظار، باید یکی از شرایط مهم و اساسی آن-یعنی مشارکت عمومی- فراهم شود.


همفکری، همکاری و تعامل و یا همان مشارکت مردم می تواند بصورت گروهی و یا در قالب تشکل ها، موسسات مردم نهادها، سمن ها، هیئات و ..... باشد که الحمدلله امروز به لطف و برکت انقلاب اسلامی و وفاداری و همراهی مردم و جوانان انقلاب بالغ بر 10هزار تشکل و سازمان مردمی ثبت شده رسمی در کشور به فعالیت مشغولند.


مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با الهام از گفتمان وحدت امام راحل و مقام معظم رهبری با هدف تقریب پیروان مذاهب اسلامی تشکیل و رسالت خود را ارتقای سطح آشنایی و آگاهی و تعمیق و تفاهم بین پیروان مذاهب اسلامی و تقویت مذاهب اسلامی و تقویت احترام متقابل و تحکیم رشته‌های اخوت در بین مسلمانان بدون هیچ گونه تمایزی از لحاظ تعلقات فرقه ای، قومی یا ملی آنان به منظور رسیدن به امت واحده قرار داده است.


مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با شناخت و اعتقاد و ارزش به همین امر و اصل مهم مشارکت اجتماعی با استفاده از ظرفیت نخبگانی و فرهیختگان جهان اسلام در اقتشار مختلف اعم از زنان، جوانان، ورزشکاران، حقوق دانان، فعالان سیاسی، نویسندگان، اندیشمندان دانشگاهی، خیرین، ائمه جمعه، پزشکان و.... در کنار موسسات و تشکل های همسو در راستای ماموریت های این مجمع و برای ترویج گفتمان وحدت به جامعه جهانی گام های موثر برداشته است.


در خاتمه؛ این روز را پاس می داریم و ضمن تبریک و آرزوی توفیق روزافزون برای اساتید،  همکاران عزیز و فعالان این عرصه، امید است با تعامل سازنده بین تشکل ها و نخبگان اقشار و نهایتا با حاکمیت بتوانیم بیش از پیش در تعالی جامعه جهانی برای رسیدن به نقطه کمال-امت واحد اسلامی- موثر و موفق باشیم. ان شاء الله




 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد


  سه نکته برای بازسازی گذشته خود


  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


  طوفان رسانه‌ای چیست؟


  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل


  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟


  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد