درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403 - 01:52   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
  نابینایان و هوش مصنوعی
  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی
  روابط‌عمومی یعنی "مردم‌داری"
  خبرنگاران دانشجو با طوفان اطلاعات نادرست در اعتراضات پردیس روبرو هستند
  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر
  کمپین‌های یکباره
  مدیر عامل گوگل در مورد آینده پیوندها، هوش مصنوعی کیفیت جستجو را بدتر می‌کند
  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی
  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39738صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 15 مرداد 1398 - 16:35
مسئول روابط عمومی استانداری اردبیل: فعالیت‌های چشمگیر دولت در جامعه اطلاع‌رسانی شود
مسئول روابط عمومی استانداری اردبیل گفت: فعالیت‌های چشمگیر دولت بویژه در حوزه اقتصادی و عمرانی باید بیشتر اطلاع رسانی شده و مردم از آن مطلع شوند.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مسئول روابط عمومی استانداری اردبیل گفت: فعالیت‌های چشمگیر دولت بویژه در حوزه اقتصادی و عمرانی باید بیشتر اطلاع رسانی شده و مردم از آن مطلع شوند.
 
 به گزارش شارا به نقل از ایرنا، غلامحسین غاربی کلخوران روز سه‌شنبه در بازدید از جهاد دانشگاهی اردبیل با بیان اینکه تقویت حوزه روابط عمومی، تقویت دولت و تقویت دولت، تقویت نظام را بدنبال دارد، افزود: انعکاس عملکرد مسئولان موجب ایجاد نشاط، امید و اعتمادسازی در بین مردم و همچنین مسئولان می‌شود و این امر نقش روابط عمومی‌ها را در اطلاع رسانی پررنگ‌تر می‌کند.
 
 وی اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده هیات رئیسه شورای روابط عمومی‌های استان در مناسبت‌های مختلف در دستگاه‌های اجرایی استان حضور یافته و ضمن بررسی مسائل و مشکلات حوزه روابط عمومی، راهکارهای لازم را برای تقویت و تصحیح فعالیت‌های آنها ارائه می دهند.
 
 وی گفت: شورای روابط‌ عمومی استانداری اردبیل ۲ رویکرد اساسی در پیش گرفته که رویکرد اول اطلاع‌رسانی و رویکرد دوم تقویت جایگاه روابط عمومی‌ها در دستگاه‌های اجرایی است.
 
 او افزود: این حوزه به عنوان مشاور سیستم و یکی از ارکان سیاست‌گذاری در دستگاه‌های اجرایی تلقی می‌شود و انتظاری که از مسئولان دستگاه‌های اجرایی می‌رود این است که به این حوزه جایگاه اساسی اختصاص دهند تا بتوانند نقش خود را بخوبی ایفا کنند.
 
 وی با بیان اینکه امکانات و تجهیزات آموزشی و پژوهشی خوبی در جهاد دانشگاهی فراهم شده که قابل ملاحظه است، ادامه داد: در نظر داریم اولین همایش علمی روابط عمومی بحران را با همکاری دستگاه‌های اجرایی در استان اردبیل برگزار کنیم و جهاد دانشگاهی به عنوان یک نهاد علمی، پژوهشی و آموزشی باید در برگزاری این همایش با استانداری همکاری کند.
 
 رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل هم در این نشست با اشاره به نقش مهم روابط عمومی‌ها در اطلاع‌رسانی برنامه‌ و فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی، افزود: در حال حاضر جامعه نیاز به امیدواری دارد و اطلاع‌رسانی صادقانه از سوی روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها می‌تواند در ایجاد روحیه خودباوری و امیدواری در جامعه نقش مهمی ایفا کند.
 
 اوچی اردبیلی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی استان اردبیل در حوزه روابط عمومی و ایجاد اعتماد مسئولان استان به این نهاد مناسب عمل کرده ، تشریح کرد: با توجه به امکانات آموزشی استانداردی که در این نهاد وجود دارد آمادگی داریم با اعطای ماموریت از سوی شورای روابط عمومی استان، در بخش‌ مهارت افزایی و توانمندسازی فعالان عرصه روابط عمومی استان فعالیت کنیم.
 
 وی اظهار کرد: با استفاده از تجارب و ظرفیت‌های موجود، جهاد دانشگاهی می‌تواند در انجام فعالیت‌های تحقیقاتی و پژوهشی با اداره کل روابط عمومی استانداری اردبیل همکاری کند.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  شیفتگی جمعی


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد