درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 23 خرداد 1403 - 19:23   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر ‌شد
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی با تکریم از شادروان دکتر سید وحید عقیلی و حضور خانواده ایشان برگزار شد
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و تجلیل از پیشکسوت این عرصه، دکتر برات‌الله صمدی‌راد
  کتاب "انقلاب هوش مصنوعی در روابط‌عمومی" رونمایی شد
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی در حال برگزاری است
  قبل از شروع همکاری با کسی، در مورد سبک کار خود صحبت کنید
  هوش اپل: گام بزرگ اپل در هوش مصنوعی
  وحشت اخلاقی جدید: رسانه‌های اجتماعی
  آیا روابط‌عمومی در بلاک چین مرده است؟ نگاهی به دیدگاه‌های مخالف
  هوش مصنوعی: بازاریاب خلاق یا ابزار خلاقانه؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39661صفحه نخست » ادامه مطلب یکجمعه، 11 مرداد 1398 - 13:24
چگونه با عوضی‌ها روبرو شویم
استاد روانشناسی دانشگاه استنفورد Robert Sutton سالها بر روی خصلت های آدم های عوضی و بی ملاحظه، تحقیق کرده است. او معتقد است بزرگترین واکنش موثر نسبت به آدم های عوضی این است که اصلا تحویل شان نگیریم و به رفتارشان عکس العمل نشان ندهیم.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| استاد روانشناسی دانشگاه استنفورد Robert Sutton سالها بر روی خصلت های آدم های عوضی و بی ملاحظه، تحقیق کرده است. او معتقد است بزرگترین واکنش موثر نسبت به آدم های عوضی این است که اصلا تحویل شان نگیریم و به رفتارشان عکس العمل نشان ندهیم.

او در کتاب جدیدش به این مسئله اشاره می کند که بشر به طور ذاتی تحمل رفتار آدم های عوضی را ندارد. یک میل غریزی در انسانها هست که می خواهد در برابرشان بایستد و … اما دکتر Sutton می گوید هر نوع واکنشی در حقیقت یک پیروزی برای افراد عوضی است چون نیت شان این است که ناراحتی دیگران را ببینند.

دلایل عوضی بودن انسانها متفاوت است. خیلی از ما، گاهی رفتار عوضی از خود بروز می دهیم. خستگی، کم خوابی و ناگزیری، بعضی ها را به رفتار عوضی سوق می دهد. عده ایی نیز به خاطر قدرت و موقعیتی که دارند تغییر ماهیت می دهند و رفتار عوضی از آنها سر می زند.

اما شرایط، تربیت و تجربیات زندگی، بعضی ها را عوضی دائمی می کند. این نوع افراد به هیچکس اعتمادی ندارند و احتمالا دوران کودکی شان بدون محبت گذشته است.

بهترین کار این است از محوطه تاثیر و رفتارشان، فاصله بگیریم. گاهی البته اگر شرایط مهیا بود و مقاومت در برابر عوضی ها امکانپذیر بود با قدرت تمام جلوی شان می شود ایستاد و طعم رفتار عوضی شان را به آنها چشاند.

زندگی همیشه ذره ذره ما را تغییر می دهد و اگر دقت نکنیم چنان بد می شویم که شانس « انسان بودن» را در طی زندگی از دست می دهیم. ما بهتر است یک دوست یا عضو خانواده را تعیین کنیم که حرفش را قبول داشته باشیم و از آنها بخواهیم صمیمانه در باره امکان عوضی شدن ما، نظر دهند.

منبع: https://toughnickel.com
marde-rooz.com

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  وحشت اخلاقی جدید: رسانه‌های اجتماعی


  آیا روابط‌عمومی در بلاک چین مرده است؟ نگاهی به دیدگاه‌های مخالف


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی در حال برگزاری است


  هوش اپل: گام بزرگ اپل در هوش مصنوعی


  قبل از شروع همکاری با کسی، در مورد سبک کار خود صحبت کنید


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و تجلیل از پیشکسوت این عرصه، دکتر برات‌الله صمدی‌راد


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی با تکریم از شادروان دکتر سید وحید عقیلی و حضور خانواده ایشان برگزار شد


  کتاب "انقلاب هوش مصنوعی در روابط‌عمومی" رونمایی شد


  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر ‌شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد