درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 23:16   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39648صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 10 مرداد 1398 - 14:21
نقش مهم روابط عمومی در نهادینه کردن بیمه
روابط عمومی ها به عنوان رسانه دستگاه های اجرایی درارتقاء شأن ومنزلت دستگاه ها نقش مهم وتأثیرگذاری دارند. اطلاع رسانی و معرفی صنعت بیمه به مردم مرهون تلاش های ارزشمند کسانی است که با تدبیر،امید و روشنگری در جامعه نقش آفرینی می کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| روابط عمومیها به عنوان رسانه دستگاه های اجرایی درارتقاء شأن ومنزلت دستگاه ها نقش مهم وتأثیرگذاری دارند. اطلاع رسانی و معرفی صنعت بیمه به مردم مرهون تلاش های ارزشمند کسانی است که با تدبیر،امید و روشنگری در جامعه نقش آفرینی می کنند.

یکی ازعواملی که باعث موفقیت هر سازمانی می‌شود، تکریم پیشکسوتان است. از این رو شرکت بیمه آرمان طی مراسمی که مدیران روابط عمومی شرکت های بیمه و جمعی از خبرنگاران حوزه بیمه حضور داشتند،از کریم همتی پیشکسوت روابط عمومی به پاس ۳۰سال تلاش در حوزه روابط عمومی صنعت بیمه تجلیل به عمل آورد.


به گزارش شارا، آئین تجلیل از کریم همتی پیشکسوت روابط عمومی صنعت بیمه با حضور آقایان زندی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، بیانیان رئیس هیئت مدیره و پیکارجو مدیرعامل شرکت بیمه آرمان برگزار شد.شعیب نظری سرپرست مدیریت روابط عمومی شرکت بیمه آرمان در ابتدای این مراسم با اشاره به زحمات و تلاش های همتی، گفت: آقای همتی از مدیران با اخلاق و پرتلاش صنعت بیمه به شمار می رود که سال ها در این صنعت به ویژه حوزه روابط عمومی فعالیت کرده است، به همین دلیل با تصمیم مدیریت محترم شرکت بر آن شدیم تا در مراسمی از این عزیز تجلیل به عمل آوریم.سرپرست مدیریت روابط عمومی شرکت بیمه آرمان افزود: روابط عمومی یکی از بخش های مهم هر سازمان به شمار می رود و ما در بیمه آرمان سعی می کنیم بر همین اساس برنامه ریزی مدون و منسجمی جهت اجرای هر چه بهتر وظایف محوله پیش بینی کرده ایم که در این راه نیازمند همراهی مدیران محترم شرکت، همدلی اهالی رسانه و همفکری فعالان حوزه روابط عمومی در حوزه صنعت بیمه هستیم.


در ادامه این مراسم علیرضا بیانیان رئیس هیئت مدیره شرکت بیمه آرمان با اشاره به سال ها تلاش کریم همتی در عرصه صنعت بیمه گفت: آقای همتی از افراد دلسوز و خستگی ناپذیر صنعت بیمه هستند که سال هاست از نزدیک شاهد تلاش های ایشان برای رشد و توسعه صنعت بیمه در حوزه روابط عمومی هستم.


دکتر کامبیز پیکارجو مدیرعامل شرکت بیمه آرمان نیز با حضوردرجایگاه ضمن تقدیر از زحمات ۲ سال و نیمه ی همتی در بیمه آرمان، گفت: همانطور که پیش از این عنوان شد همه ما در صنعت بیمه آقای همتی را فردی دلسوز و پرتلاش می شناسیم که لازم بود برای تکریم از ایشان مراسمی در خور شان و جایگاه این عزیز برپا کنیم که خدا را شکر امروز این اتفاق رقم خورد.مدیرعامل شرکت بیمه آرمان با اشاره به جایگاه مهم روابط عمومی در حوزه فرهنگ سازی و نهادینه کردن بیمه در بین آحاد جامعه، روابط عمومی را یکی از بخش های مهم صنعت بیمه توصیف کرد و خواهان توجه بیشتر مدیران صنعت بیمه به این حوزه شد.کامبیز پیکارجو اظهار داشت: با توجه به پیشرفت سریع بشر در حوزه تکنولوژی و فناوری اطلاعات، صنعت بیمه با توجه به این رشد باید خود را بروز کند تا بتواند خدمات در خور توجهی به جامعه ارائه کند که به نظر من در این مسیر روابط عمومی به واسطه بهره گیری از ظرفیت های رسانه ای و فرهنگ سازی بیمه ای در جامعه می تواند نقش بسزایی را ایفا کند.


مصطفی زندی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی به عنوان دیگر سخنران این مراسم، ضمن تقدر از اقدام شایسته و تحسین برانگیز شرکت بیمه آرمان در خصوص تجلیل و تکریم از کریم همتی، گفت: جای خوشحالی است که بیمه آرمان با برگزاری چنین مراسمی از یک مدیر پیشکسوت در روابط عمومی صنعت بیمه تجلیل می کند، فردی مانند آقای کریم همتی که سال ها برای این صنعت تلاش کرد.زندی با اشاره تقویت بینیه روابط عمومی ها توسط شرکت های بیمه اظهار داشت: روابط عمومی در صنعت بیمه به مانند دیگر حوزه ها دارای اهمیت ویژه ای چرا که این حوزه می تواند با اقدامات درست ضمن ارتباط با اصحاب رسانه به فرهنگ سازی بیمه ای در جامعه بپردازد.


سخنران پایانی این مراسم سیدعبدالله میرحسینی دبیرانجمن خبرنگاران صنعت بیمه بود که ازارتباط و تعامل کریم همتی در سال های فعالیت به عنوان مدیرروابط عمومی در صنعت بیمه گفت و اظهار داشت: آقای همتی از جمله مدیران روابط عمومی است که همواره ارتباط خوب و نزدیکی هم با رسانه ها داشت و هم با بدنه اجرایی سازمان.

 

وی درادامه گفت پیشکسوتان ارزشمندترین عنصر هر سازمان محسوب می شود و امید است فرصتی فراهم شود تا از توانمندی های این عزیزان در صنعت بیمه بیشتر استفاده شود.


لازم به ذکر است در پایان این مراسم از سال ها تلاش کریم همتی تجلی به عمل آمد.از نکات قابل توجه این مراسم حضور اکثر مدیران روابط عمومی شرکت های بیمه، خبرنگاران حوزه بیمه اشاره کرد. همچنین در این نشست علیرضا بیانیان رئیس هیئت مدیره شرکت بیمه آرمان از خانم لیلا اکبرپور خبرنگار پیشکسوت بیمه که علی رغم دعوت به مراسم به دلیل مشکلات شخصی نتوانسته بود حضور یابد تجلیل کرد.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد