درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 7 اردیبهشت 1403 - 23:10   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
  آستری‌بات اس وان: ربات انسان‌نمای سریع و دقیق
  سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  سهام متا به دلیل نگرانی‌های مربوط به هزینه‌های هوش مصنوعی و کاهش رشد سقوط کرد
  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری
  عملکرد آژانس‌های روابط‌عمومی WPP در سه ماهه اول ۲۰۲۴ چگونه بود؟
  آینده روابط‌عمومی مستقل
  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39487صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 31 تیر 1398 - 23:49
مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران: روابط عمومی ها باید در چارچوب مسئولیت اجتماعی فعالیت کنند
مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران در جریان بازدید از تاسیسات و بخش های مختلف آبفای استان تهران گفت: روابط عمومی ها باید فعالیت های شان را با مسئولیت اجتماعی عجین کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران در جریان بازدید از تاسیسات و بخش های مختلف آبفای استان تهران گفت: روابط عمومی ها باید فعالیت های شان را با مسئولیت اجتماعی عجین کنند.

به گزارش شارا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران،امین بابایی با بیان این که در حال حاضر روابط عمومی در بسیاری از سازمان ها دچار شعارزدگی شده اند، گفت: روابط عمومی را باید در چارچوب عرصه هنرمندی بر مبنای هنر هشتم دید و نباید از مقوله مهم روزآمدکردن رویکردها غافل شد.


بابایی افزود: روابط عمومی نباید صرفا گرفتار نقش احیاگری برای رفع ابهام ها و چالش های سازمان عمل کند و باید در حوزه سیاست گذاری و شکل دهی به نگرش مدیران مجموعه اش نقش قابل توجهی ایفا کند.


مشاور استاندار تهران با بیان این که روابط عمومی ها نباید نقش خبرنگار را ایفا کنند، تاکید کرد: روابط عمومی باید ماهیت تولید محتوا داشته باشد و به سمت توسعه پایدار حرکت کند.


به گفته بابایی، مقوله شفاف سازی بهترین و موثرترین بخش حوزه اطلاع رسانی است که لازم است روابط عمومی ها برای حرکت در این مسیر مصمم تر گام بردارند تا همدلی اجتماعی جلب شود.


در این دیدار محسن پارسا مدیر روابط عمومی آبفای استان تهران با تشریح گستردگی و حجم فعالیت های این شرکت اظهار داشت: مقوله مهم و تعیین کننده تامین پایدار آب شرب جمعیتی نزدیک به 14 میلیون نفر موضوع دشوار و حساسی است که مجموعه آب و فاضلاب استان تهران بر عهده دارد.


او تعامل روزانه و مستقیم با کلیه شهروندان استان تهران را بزرگ ترین فرصت برای ارتباط گیری مستمر و پیوسته دانست گفت: روابط عمومی های شرکت های زیرمجموعه آبفای استان تهران با درک چنین موقعیتی تلاش خواهند کرد که به صورت صادقانه وظیفه انعکاس خدمات و کوشش های کارکنان را به انجام رسانند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  هرگز کسی را آزار نده


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد