درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 11:13   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند

  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  🟠 پولیتزر عکاسی به تصاویر بحران مهاجرت در مرز آمریکا و مکزیک رسید
  مک دونالد به دنبال افزایش تعامل با مشتریان از طریق سرمایه‌گذاری در بازاریابی دیجیتال
  واتس‌اپ با طرح جدید بی‌رنگ و امکانات تازه برای همه کاربران عرضه شد!
  دکتر مهدی فرقانی بازتاب دهنده صدای بی صدایان
  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند
  نوآوری دیجیتال برای توسعه پایدار: توانمندسازی جوامع برای رسیدن به اهداف 2030
  ادوبی مدعی است هوش مصنوعی جایگزین دوربین‌های دیجیتال خواهد شد
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  گوگل خواستار به‌روزرسانی قوانین مهاجرت ایالات متحده برای جذب استعدادهای بیشتر در هوش مصنوعی است
  مدیر عامل بزرگترین شرکت تبلیغاتی جهان هدف کلاهبرداری دیپ‌فیک قرار گرفت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39455صفحه نخست » گردهمایی های روابط عمومیسه شنبه، 1 مرداد 1398 - 09:30
اعلام محورهای کارگاههای آموزشی انجمن متخصصان روابط عمومی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| سرفصل‌ها و محورهای کارگاههای آموزشی انجمن متخصصان روابط عمومی اعلام شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| سرفصل‌ها و محورهای کارگاههای آموزشی انجمن متخصصان روابط عمومی اعلام شد.

روابط عمومی و رویکردهای نوین در تولید محتوا
مدرس: دکتر سیدشهاب سیدمحسنی
عضو هیئت مدیره انجمن متخصصان روابط عمومی


محورهای کارگاه
- تعریف و مفهوم محتوا
- اهمیت و ضرورت تولید محتوای مناسب و اثرگذار
- انواع محتوای
- راهبرد، استراتژی و برنامه ریزی برای تولید محتوا
- فرایند تولید محتوا
- نگارش و تدوین محتوا
- قالب های تولید محتوا
- ابزارهای عرضه کننده محتوا
- ویژگیهای محتوای خوب
- تاثیرتکنولوژی برمحتوا
- انتشار و باز نشر محتوا
- موانع تولید محتوای اثر بخش
- راهکارهای تولید محتوای اثربخش
- ارزیابی محتوا

مدیریت رویدادهای روابط عمومی
(اصول و فنون برگزاری رویداد)
دکتر قربانعلی تنگ شیر
مدرس دانشگاه


محورهای کارگاه
- تعاریف و مفاهیم رویداد
- انواع رویداد
- اهداف رویداد
- ویژگیها و مولفه‎ های اثربخشی رویداد
- برنامه ‎ریزی و طرح ‎ریزی رویداد
- سازمان رویداد
- حمایت مالی/ اسپانسر شدن
- نظرسنجی
- راهبرد‏های رویداد موفق

مدیریت رسانه های اجتماعی
(ویژه خبرنگاران، روابط عمومی ها و مدیران کانال ها و رسانه های اجتماعی)
دکتر حسین امامی
مدرس دانشگاه و پژوهشگر رسانه های نوین


محورهای کارگاه
- استراتژی و برنامه ریزی رسانه های اجتماعی
- مخاطب شناسی، تحلیل مخاطب و افزایش اعضا و بازدید
- تکنیک های بازاریابی محتوا
- اصول هشتگ گذاری
- اشتباهات رایج در رسانه های اجتماعی
- تکنیک های مدیریت کانال های تلگرامی
- و...


روابط عمومی ها و سازمان های رسانه ای امروزه از انواع رسانه های اجتماعی همچون تلگرام، توییتر، اینستاگرام، لینکدین، آپارات و... برای اطلاع رسانی و دریافت بازخورد و سوژه یابی استفاده می کنند. مهمترین دغدغه مدیران صفحات رسانه های اجتماعی شاید تولید و انتشار محتوا باشد، در حالی که مدیریت رسانه های اجتماعی به مباحث مهمتری همچون مخاطب شناسی، افزایش مخاطب، بازاریابی محتوا، اصول هشتگ گذاری، تحلیل و ارزیابی ... و در یک مفهوم کلی سیاستگذاری و برنامه ریزی برای رسانه های اجتماعی می پردازد. در این کارگاه خواهید آموخت که چگونه می توانیم مدیریت بهینه ای برای رسانه های اجتماعی خود خصوصا در تلگرام داشته باشیم.
 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با الگوهای رفتاری در ارتباطات


  تکنیک شش کلاه تفکر


  برداشت‌های کلیدی از یک ابزار هوش مصنوعی ویژه خبرنگاران


  راه‌های ایجاد فرهنگ مسوولیت‌‌‌پذیری و پاسخگویی


  ۱۰ اصل خوب گوش دادن


  روابط‌عمومی خوب یک تجارت خوب است


  صنعت مراقبت‌های بهداشتی: ارایه یک داستان، نه یک محصول


  روابط‌عمومی


  گناه جهـــل من


  ارتباطات شرکتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد