درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 21:30   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39453صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیدوشنبه، 16 فروردین 1400 - 12:01
پنج نکته برای مدیریت بحران رسانه های اجتماعی
مدیریت بحران رسانه های اجتماعی چیزی نیست که جدا از هم باشد و باید بخشی از برنامه ارتباطات کلی بحران شما باشد. این بدان معنی است که شما درباره آنچه که باید انجام شود، فکر کرده و برنامه داشته باشید. طرح شما باید یک سند زنده باشد و به صورت منظم بررسی شود.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-||نویسنده| استوارت بروس |||مترجم|مریم میرعبدالحق|| این پنج گام روابط عمومی برای مدیریت بحران رسانه های اجتماعی به شما کمک می کند تا آن را انجام دهید.


۱) یک طرح ارتباطات بحران داشته باشید
مدیریت بحران رسانه های اجتماعی چیزی نیست که جدا از هم باشد و باید بخشی از برنامه ارتباطات کلی بحران شما باشد. این بدان معنی است که شما درباره آنچه که باید انجام شود، فکر کرده و برنامه داشته باشید. طرح شما باید یک سند زنده باشد و به صورت منظم بررسی شود.


۲) گوش کنید، درک کنید و یاد بگیرید
شما باید از ابزار شنوایی اجتماعی برای نظارت بر سیستم عامل رسانه های اجتماعی استفاده کنید. احتمالا شما می خواهید تماشاگر تغییر روند و همچنین مسائل خاص و گفتگوهایی باشید که ممکن است مشکلی ایجاد کنند.


3) اجرای خوب حاکمیت رسانه های اجتماعی
امروزه بسیاری از شرکت ها و سازمان ها نوعی از حکومت رسانه های اجتماعی را در دست دارند. با این حال، زمانی که من سیاست های رسانه های اجتماعی را برای مشتریان بررسی می کنم، آنها اغلب تاریخ گذشته هستند و نیاز به تجدید نظر دارند.


4) بدانید که چه موقع پاسخ دهید و چه زمانی پاسخ ندهید
بخشی از برنامه ارتباطات بحران شما، یک نمودار جریان را برای کمک به تصمیم گیری در مورد اینکه آیا باید پاسخ دهید یا نه، در اختیار شما قرار می دهد.


5) یک شبیه سازی را اجرا و همه چیز را تمرین کنید
یک طرح ارتباطات بحران تنها زمانی خوب است که به طور جدی آزمایش شده باشد. بهترین راه برای این کار این است که یک شبیه سازی بحران را اجرایی کنید که در آن بتوانید پاسخ های خود را تکرار کنید.


بسته به اندازه سازمان و بودجه شما این موضوع می تواند از یک شبیه سازی نسبتا ساده یا یک شبیه سازی بسیار پیچیده تر با دوربین های تلویزیونی و یک "سندباکس دیجیتالی" برای شبیه سازی سایت های خبری آنلاین و رسانه های اجتماعی استفاده کنید.

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد