درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403 - 02:21   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 3939صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیسه شنبه، 11 تیر 1392 - 10:53
مروری بر تاریخ به روزرسانی الگوریتم های پنگوئن و پاندا
نویسنده: نیک استامولیس - جامعه سئو در هفته گذشته با خبر به روز رسانی الگوریتم گوگل به نام پنگوئن شگفت زده شد. به روز رسانی پنگوئن متعاقب به روز رسانی اخیر پاندا به وقوع پیوست.
  

مروری بر تاریخ به روزرسانی الگوریتم های پنگوئن و پاندا

 

شارا- مترجم: عادل میرشاهی- جامعه سئو در هفته گذشته با خبر به روز رسانی الگوریتم گوگل به نام پنگوئن شگفت زده شد. به روز رسانی پنگوئن متعاقب به روز رسانی اخیر پاندا به وقوع پیوست. از آنجا که در سال گذشته بیشتر تمرکز گوگل بر به روز رسانی الگوریتم پاندا بوده است بسیاری از صاحبان وب سایت ها سرگردان تفاوت های میان پنگوئن و پاندا باقی مانده اند. این نوشتار به تفکیک مروری بر تاریخ این دو الگوریتم ارائه می دهد:

مروری بر به روزرسانی پاندا
طبق یادداشت رسمی وبلاگ گوگل در مورد زمان راه اندازی پاندا:

این به روز رسانی برای کاهش رتبه سایت های کم کیفیت می باشد – سایت هایی که ارزش افزوده کمی برای کاربران دارند، محتوایشان کپی برداری از محتوای سایت های دیگر است یا سایت هایی که خیلی مفید نیستند. همزمان این الگوریتم رتبه های بهتری را به سایت های با کیفیت بالا و سایت هایی با محتوای واقعی و اطلاعاتی از قبیل نتایج پژوهش، گزارش های عمقی، تحلیل های متفکرانه و ... ارائه می کند.
اساسا به روز رسانی های پاندا با هدف وجین صفحاتی که الزاما هرزه نامه نیستند اما کیفیت عالی نیز ندارند، طراحی شده است. این اولین باری است که جریمه ای برای «محتوای کم مایه» در نظر گرفته شده و سایت هایی که مورد اصابت اولین برخوردهای پاندا قرار گفتند، «مزارع محتوا» بودند. (از این رو به این به روز رسانی عنوان «به روز رسانی مزارع» تعلق گرفت.) سایت هایی که کاربران می توانستند محتوای بی کیفیت خود را چندین بار منتشر کرده، مقالاتی که مملو از عباراتی بودند که با کلمات کلیدی اشباع شده بوده و هیچ ارزش واقعی برای خواننده نداشتند. بسیاری از ناشران این چنین مقالاتی را منتشر می کردند تا تعداد فراوانی لینک به واسطه این مقالات دریافت کنند.
پاندا جریمه های سنگینی بر یک سایت اعمال می کند، بدین معنی که اگر تعداد «کافی» ( عدد خاصی ندارد.) از صفحات در سایت شما مشخص شوند که محتوای ضعیف ارائه می دهند، تمام سایت شما جریمه خواهد شد. پاندا مامور جریمه سایت هایی است که مرتبا محتوای سایت های دیگر را به طور کامل بازنشر می دهند که به آنها اصطلاحا «Scappers» می گویند.
اینجا به تفکیک روزآمد های پاندا و گزارش های خبری آن آمده است. اگر ترافیک سایت شما در بازه زمانی یکی از این روزآمدها موفقیت خوبی کسب کرده است، شانس آورده اید که توسط پاندا معرفی شده اید.
1. پاندا ورژن 1.0 (با نام مستعار روزآمد مزرعه) در 24 فوریه 2011
2. پاندا ورژن 2.0 در 11 آوریل 2011.(تاثیر پاندا بر تمام کشورهای انگلیسی زبان)
3. پاندا ورژن 2.1 در 9 می 2011 یا بعد تر.
4. پاندا ورژن 2.2 در 18 ژوئن 2011 یا بعدتر.
5. پاندا ورژن 2.3 حدود 22 ژولای 2011.
6. پاندا ورژن 2.4 در آگست 2011 (پاندا جغرافیای بین المللی)
7. پاندا ورژن 2.5 در 28 سپتامبر 2011.
8. پاندا ورژن 2.5.1 در 9 اکتبر 2011.
9. پاندا ورژن 2.5.2 در 13 اکتبر 2011.
10. پاندا ورژن 2.5.3 در 19 و 20 اکتبر 2011.
11. پاندا ورژن 3.1 در 18 نوامبر 2011.
12. پاندا ورژن 3.2 در حدود 15 ژانویه 2012.
13. پاندا ورژن 3.3 در حدود 26 فوریه 2012.
14. پاندا ورژن 3.4 در 23 مارس 2012.
15. پاندا ورژن 3.5 در 19 آوریل 2012.
16. پاندا ورژن 3.6 در 27 آوریل 2012.
17. پاندا ورژن 3.7 در 8 ژوئن 2012.
18. پاندا ورژن 3.8 در 25 ژوئن 2012.
19. پاندا ورژن 3.9 در 24 ژولای 2012.
20. پاندا ورژن 3.9.1 در 20 آگست 2012.
21. پاندا ورژن 3.9.2 در 18 سپتامبر 2012.
22. پاندا به روز رسانی 20# در27 سپتامبر 2012.
23. پاندا به روز رسانی 21# در 5 نوامبر 2012.
24. پاندا به روز رسانی 22# در 4 دسامبر 2012.
25. پاندا به روزرسانی 23# در 21 دسامبر 2012.
26. پاندا به روز رسانی 24# در 22 ژانویه 2013.
27. پاندا به روز رسانی 25# در 25 مارس 2013. (این تاریخ برای آینده تایید شده است.)
«سرزمین موتورهای جستجو» اخیرا اینفوگرافیکی از به روز رسانی های پاندا توسط گوگل ارائه کرده است که به مالکان سایت کمک می کند تا ورژن های به روزرسانی پاندا را در اختیار داشته باشند.
بسیاری از مالکان سایت ها حتی بعد از اینکه آنها دست به اِعمال تغییراتی برای «دوستانه تر شدن» سایتشان زده اند،
هنوز پوشش مطلوب را دریافت نکرده اند. به روز رسانی های پاندا در فواصل منظمی اتفاق نمی افتد و گوگل دوباره دست به فهرست بندی مجدد هر سایتی در هر زمان نمی زند، بنابراین برخی مالکان سایت مجبور هستند قدری با ترافیک پایین در چند ماه کنار بیایند تا زمانی که گوگل دوباره فهرست جدیدی از وبسایت آنها تهیه کند و بتوانند از تغییرات اعمال شده نتایج مثبتی دریافت کنند.
«مت کات» در «SMX West 2013» گفت شرکت کنندگانی وجود دارند که از تایید آینده به روز رسانی پاندا ناراضی هستند چرا که پاندا در فرآیند فهرست برداری آنها مشارکت نمی کند.

مروری بر به روز رسانی پنگوئن گوگل:
به روز رسانی پنگوئن گوگل در 24 آوریل ارائه شد. بر طبق یادداشت وبلاگ گوگل، پنگوئن یکی از «مهمترین تغییرات الگوریتم با هدف جلوگیری از هرزه نامه های وب است. این تغییرات باعث کاهش رتبه سایت هایی می شود که ما معتقدیم از راهنما و دستورالعمل گوگل سرپیچی کرده اند.» گوگل اشاره می کند که نوعی تکنیک های کلاه سیاه سئو مانند اشباع با کلمات کلیدی وجود دارند که ما از آنها به عنوان هرزه نامه های وبی یاد می کنیم. این کلاه های سیاه سایت را به زحمت می اندازند اما تاکتیک های واضح کمتری نیز وجود دارند که توسط پنگوئن کشف می شوند. برای مثال هماهنگی برای لینک های غیر مرتبطی که به محتوای خاصی داده می شود.
سایت هایی که با چنین تغییراتی همراه اند ممکن است روش های راحتی برای تشخیص شان وجود نداشته باشد. این کار تنها از طریق تحلیل های عمیق یا تخصصی ممکن است. اما تهدید معمول این است که این قبیل سایت ها کارهای بیشتری از کلاه سفید های سئو انجام می دهند و ما معتقدیم که آنها با بهره گیری از تاکتیک های هرزه نامه های وبی رتبه های موتورهای جستجو را آلوده می کنند.
مالکان سایت ها بایستی اکانت خود را در وبمستر گوگل چک کنند تا مطمئن شوند هیچ پیام خطایی درباره فعالیت های هرزه نامه ای گذشته شما و یا قابلیت دریافت جریمه برایتان نیامده است. گوگل می گوید که پنگوئن بر 3.1% نتایج ( در مقایسه با پاندا که 1.0 الی 12%) را تحت تاثیر قرار داده است. اگر مشاهده کردید که ترافیک اصلی سایت خود را بین تاریخ 24 آوریل تا 25 آوریل از دست داده اید، پنگوئن مقصر است و در غیر این صورت پاندا 3.5 که در همان محدوده زمانی وارد شده است.
متاسفانه گوگل هنوز طرح کلی از آنچه دقیقا قرار است سیگنال های پنگوئن انتخاب کنند، ارائه نداده است. بسیاری از مالکان سایت که تاثیرات منفی دریافت کرده اند در فضایی مبهم قرار دارند که در کجای کار سئوی سایتشان مرتکب اشتباه شده اند. بسیاری در جامعه سئو فکر می کنند که برخی عوامل مشارکت با پنگوئن این ها هستند:
1. لینک های لنگر دار بیش از اندازه
2. استفاده بیش از اندازه از دامنه
3. مقالات کم کیفیت بازاریابی و هرزه نامه های وبلاگی
4. انباشت کلمات کلیدی در لینک های داخلی و خارجی
مهم است به خاطر داشته باشید که پاندا یک روزآمد الگوریتم است، نه یک جریمه دستی. یک درخواست تجدید نظر به گوگل تفاوت زیادی را ایجاد نمی کند- شما بایستی اقدام به اعمال تغییرات مطلوب الگوریتم های جدید داده و سپس در انتظار باقی بمانید تا زمانی که سایتتان دوباره پوشش دریافت کند. اگرچه این مساله که با ترافیک بسیار پایین مواجه شوید همیشه وحشتناک نیست، وقتی روزآمدهای اصلی گوگل انجام می شود، معمولا کمی به حالت قبل باز می گردد. اگر فکر می کنید که به واسطه سئو توسط الگوریتم های پنگوئن و پاندای گوگل جریمه شده اید، لطفا به بخش خدمات سئو خودتان تماس بگیرید و رفع مشکل را از آنجا شروع کنید.
گوگل تا کنون روزآمدهای زیر را برای پنگوئن ارائه کرده است:
1. روزآمد اولیه پنگوئن در 24 آوریل 2012.
2. پنگوئن ورژن 1.1 در 25 می 2012.
3. پنگوئن ورژن 3# در 9 اکتبر 2012.
4. پنگوئن ورژن 4# (نام دیگر پنگوئن 2.0) در 22 می 2013.
پنگوئن 2.0 تنها موردی است که هنوز بر مبنای برنامه گوگل در سال 2013 نیامده است.
 


منبع:

 http://www.brickmarketing.com/blog/panda-penguin-updates.htm

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد