درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 7 اردیبهشت 1403 - 01:56   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39340صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیچهارشنبه، 31 شهریور 1400 - 16:27
کتاب "روابط عمومی سازمانی" منتشر شد
کتاب روابط عمومی سازمانی تالیف پاول وینر به همت انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر شد. به گزارش روابط عمومی انتشارات کارگزار روابط عمومی، این کتاب در شش فصل، نقش روابط عمومی، ساختار سازمانی، مسایل مربوط به نقش، فرهنگ سازمانی و فرد در روابط عمومی، عملکرد و کامیابی و ناکامی در روابط عمومی منتشر شده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| کتاب روابط عمومی سازمانی تالیف پاول وینر به همت انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر شد.
 

به گزارش روابط عمومی انتشارات کارگزار روابط عمومی، این کتاب در شش فصل، نقش روابط عمومی، ساختار سازمانی، مسایل مربوط به نقش، فرهنگ سازمانی و فرد در روابط عمومی، عملکرد و کامیابی و ناکامی در روابط عمومی منتشر شده است.

 


عنوان کتاب: روابط عمومی سازمانی
نویسنده: پاول وینر
ترجمه و تلخیص: حنانه باقریان
ویرایش: زهرا بابازاده‏گان
انتشارات: کارگزار روابط‏ عمومی
وب سایت: www.irancpr.ir - www.shara.ir
پست الکترونیک: kargozar80@yahoo.com info@shara.ir -


 

فهرست مطالب

پیشگفتار

فصل اول: نقش روابط عمومی
مقدمه
روابط عمومی چیست؟
روابط عمومی در زندگی سازمانی
تعریف عملی روابط عمومی
روابط عمومی و سایر زمینه‌های مدیریت
پشتیبانی سازمانی


فصل دوم: ساختار سازمانی
مقدمه
ابعاد ساختار سازمانی
الف) نظام مدیریت مکانیستی
ب) نظام مدیریت اورگانیسمی
تدابیر برای کنترل
مسائل کاغذبازی
کاربرد اصول ساختار سازمانی در روابط عمومی
عملیات روابط عمومی
1- عملیات داخلی روابط عمومی
2- عملیات خارجی روابط عمومی

فصل سوم: مسایل مربوط به نقش
مقدمه: ناسازگاری، ابهام و تنش
مفهوم نقش
تحلیل نقش
تنش ناشی از تضاد و ابهام نقش
تشخیص مسایل با تحلیل نقش
فرایند تعریف نقش
نقش مدیرعامل
نقش هیات مدیره و گروه مدیریت
نقش هیات مدیره
نقش گروه مدیریت
نقش روابط عمومی در نظر شاغلان آن
روابط مشکل و آسان
ابهام نقش
تضاد
نفوذ و تاثیر
تنش
رابطۀ بین فرد و تنش سازمانی
مقابله با تنش

فصل چهارم: فرهنگ سازمانی و فرد در روابط عمومی
مقدمه
فرهنگ قدرت
فرهنگ نقش
فرهنگ وظیفه
فرهنگ شخص

فصل پنجم: عملکرد
مقدمه
برخی مجهودات برای سنجش عملکرد
الگوهای تاثیر تدابیر بازاریابی بر سوددهی
عملکرد در روابط عمومی
سنجش فعالیت رسانه‌ای
ارزیابی عملکرد روابط عمومی
ارزیابی عینی و بی طرفانه و بررسی
ارزیابی ذهنی
سوابق فعالیت

فصل ششم: کامیابی و ناکامی در روابط عمومی
مقدمه
یادگیریِ یادگرفتن
آموزش نحوۀ یادگیری به دیگران
تحولات مدیریت
افزایش مهارت حرفه ای

پیشگفتـار
امروزه در سطحی وسیع تأیید شده که روابط عمومی نقشی حیاتی در کل نظام کاری و تجاری ایفا می‌کند. بقا و اثربخشی هر سازمانی اکنون منوط به روابطی است که با «افراد مرتبط و ذی‌نفع» برقرار می‌کند.


درک و ادارۀ پیچیدگی روابط موجود بین سازمان‌هایی که روز به روز بیشتر پذیرای نظرات و پیشنهادها می‌شوند، وظیفۀ اصلی روابط عمومی است. اگرچه کمتر کسی است که این واقعیت را انکار کند، اما همه نسبت به توانایی شاغلان روابط عمومی برای ایفای این نقش بنیادی اعتقاد ندارند.


هدف این کتاب نشان دادن نقشی اصلی است که بخش یا نهاد روابط عمومی در ادارۀ سازمان کارامد می‌تواند و باید ایفا کند، و این که روابط عمومی چگونه به بخشی ذاتی و درونی هر وظیفۀ دیگر مدیریت تبدیل می‌شود.


روابط عمومی مؤثر از جنبه‌های مختلف بر دستیابی به موازنۀ صحیح مبتنی است: موازنه بین تشریفات رسمی و انعطاف‌پذیری در ساختار سازمان؛ بین تشویق نوآوری‌ها و اتکاء به تجربه و سنت؛ بین واکنش بیش از حد یا کمتر از حد به رویدادها. این کتاب گزینه‌ها را مد نظر قرار می‌دهد؛ مرتبط بودن تکنیک‌های جاری مدیریت با روابط عمومی را ارزیابی و راه‌های مناسب استفاده از بسیاری از ایده‌های مطلوب در کتب و انتشارات نظریۀ مدیریت را پیشنهاد می‌کند. همچنین برخی تکنیک‌های تازه و مبتکرانه را برای بهبود مدیریت روابط عمومی عرضه می‌نماید.


این کتاب برای شاغلان روابط عمومی در سطوح گوناگون و نیز برای کسانی که مایلند وارد این صنعت شوند باید جذاب باشد.


 

مرکز پخش:

 

09121938419 - 66570194(021) - 66943670 (021)

 

 

لینک خرید کتاب: http://kpri.ir/?p=4594

 

 

 

 

 

 

 

 



 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  راهنمای کوتاه بحران


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد