درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 09:15   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
  روابط‌عمومی، اهمیت افکار عمومی درون و برون‌سازمانی
  روابط‌عمومی؛ از اطلاع‌رسانی تا اطلاع‌یابی
  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی
  این روابط را عمومی می‌کند
  ضرورت راه‌اندازی رشته ارتباطات در دانشگاه‌های سراسری و آزاد ارومیه
  بیانیه موسسه کارگزار روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  فرسودگی روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39023صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیدوشنبه، 27 خرداد 1398 - 14:10
انتظار از نهادهای صنفی روابط عمومی/ یک طرفه به محکمه نرویم
مهدی باقریان رییس انجمن متخصصان روابط عمومی - این همه بیانیه صادر کردیم؛ این همه مصاحبه کردیم؛ این همه داد زدیم که باباجان استقلال روابط عمومی خیلی مهمه و ادغام آن در دفتر وزارتی از هر منظر که بهش نگاه کنیم اشتباهه بویژه وقتی می خواهیم در این برهه حساس مردم را معتمد و امیدوار نگه داریم. این موضوع ساده را هم نمی توانیم درک کنیم...ای کاش وزارت اقتصاد اول مشکلات ریز و درشت اقتصادی مردم را حل می کرد بعد روابط عمومی وزارتخانه را از اساس با خاک یکسان می کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| ما به عنوان یک نهاد صنفی چه در جلسات خصوصی و چه در محافل عمومی و در قالب سخنرانی و صدور بیانیه بارها به طور خیلی شفاف حرف مان را زدیم و موضع مان را اعلام کردیم. واقعا نهادهای صنفی تلاش می کنند از همه فرصت های موجود برای اعتلای روابط عمومی بهره بگیرند ولی کو گوش شنوا؟
 
 این همه بیانیه صادر کردیم؛ این همه مصاحبه کردیم؛ این همه داد زدیم که باباجان استقلال روابط عمومی خیلی مهم و ادغام آن در دفتر وزارتی از همه نظر اشتباه است؛ بویژه وقتی می خواهیم در این برهه حساس مردم را معتمد و امیدوار نگه داریم. این موضوع ساده را هم نمی توانیم درک کنیم...ای کاش وزارت اقتصاد اول مشکلات ریز و درشت اقتصادی مردم را حل می کرد بعد روابط عمومی وزارتخانه را از اساس با خاک یکسان می کرد.
 
 از لحاظ قانونی هم این ادغام امکان پذیر نیست واقعا نمی دانم چه مرجعی باید با این تصمیم گیری های فراقانونی برخورد بکند... با اصلاحیه آیین‌نامه نحوه فعالیت، وظایف و اختیارات روابط‌عمومی دستگاههای اجرایی، موضوع تصویب‌نامه شماره ۶۵۳۵۴/ت۳۷۳۷۴هـ مورخ ۲۷/۴/۱۳۸۶ چه می کنید؟
 
 این آیین نامه ها برای چه کسانی تدوین و تصویب می شوند؟ قطعا برای خاک خوردن در طبقات ویترین ها که نبوده و نیست؟ اما پرسش اصلی این است که متولی کجاست؟ ناظر کیست؟: روی سخنم بیشتر با دبیرخانه محترم شورای اطلاع رسانی دولت است. قانون این تکلیف را بر عهده این دبیرخانه گذاشته است. خب پس دبیرخانه محترم شورای اطلاع رسانی دولت به چه کاری مشغول است و چرا در برابر این اقدامات سکوت را پیشه خود ساخته است؟ بد نیست دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت، فعالیت های شش سال اخیرش را برای اطلاع عموم منتشر نماید و بفرمایند چه گلی به سر روابط عمومی زدند؟
 
 گستاخی تا آنجا ادامه پیدا کرده که حتی از وصول یک نامه از یک نهاد صنفی امتناع می شود. ما چند سال اخیر چند طرح و پیشنهاد برای دولت و دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت ارسال کردیم اما دریغ از یک پاسخ. نامه ما به وزیر آموزش و پرورش چه شد؟ حتی اعلام وصول آن واصل نشد چه برسد به ارایه یک استدلال منطقی؟
 
 همکاران عزیز! انتظارات شما از نهادهای صنفی باید واقع بینانه باشد.
 
 بد نیست یک نیم نگاهی به کارنامه خودمان -مدیران روابط عمومی- هم بیاندازیم و صادقانه اعتراف کنیم همه آنهایی که در زیر مجموعه این وزارتخانه ها قرار دارند باید پاسخگو باشند چون همه آنها در ایجاد این شرایط برای روابط عمومی فلان وزارتخانه نقش فعال داشته اند. اگر قصورمان را پذیرفتیم سپس جوالدوزمان را به بدن تک تک اعضای هیات مدیره تشکل های روابط عمومی فرو کنیم تا نوش جانشان شود... و ایضا بروند پی کارشان.

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  فرسودگی روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد