درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 13 خرداد 1403 - 19:32   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
  ظهور معیارهای تبلیغات تجارت الکترونیک
  نکات کلیدی و مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39019صفحه نخست » خبر یکدوشنبه، 27 خرداد 1398 - 14:23
مدیرعامل بیمه آسیا: روابط عمومی ها،تجربیات موفق خود را مستند سازی کنند
روابط عمومیها در توسعه نظام ارتباطی جامعه ، آگاه سازی افکار عمومی ، رضایت مندی و جلب مخاطب، تفاهم و همدلی، نقش روشنگر و اساسی دارند. "
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-||  روابط عمومیها در توسعه نظام ارتباطی جامعه ، آگاه سازی افکار عمومی ، رضایت مندی و جلب مخاطب، تفاهم و همدلی، نقش روشنگر و اساسی دارند. "

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا،مسعود بادین نایب رییس هیئت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا که در جمع مدیران روابط عمومی سازمان های متبوع وزارت امور اقتصادی و دارایی، بانک ها و شرکت های بیمه سخن می گفت، با تاکید بر ارتباط سازنده با رسانه ها، گفت: از جمله ابزارها و شیوه های مهم و کلیدی روابط عمومی ها در اطلاع رسانی و فرهنگ سازی، رسانه ها هستند. روابط عمومی که نتواند ارتباط و تعامل مناسبی با فعالان رسانه به عنوان یکی از ارکان مهم و موثر در امر فرهنگ سازی برقرار کند در کار خود موفق نخواهد بود.


مدیرعامل بیمه آسیا در ادامه، ضمن تشریح اهم فعالیت ها ی بیمه آسیا در حوزه خدمت رسانی به زیاندیدگان به ویژه حادثه سیل اخیر در کشور، توانمندی مالی و فنی بیمه آسیا را یکی از ویژه گی های برتر این شرکت توصیف کرد که به واسطه آن، توانست در کوتاه ترین زمان ممکن، به یاری بیمه گذاران تحت پوشش خود بشتابد.


در این نشست، سید مالک حسینی مشاور وزیر و رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی با تقدیراز فعالیت های بیمه آسیا در حوادث اخیر، بر نقش تاثیر گذار صنعت بیمه در حمایت از فعالیت های اقتصادی در کشور در برابر حوادث غیرمترقبه، تاکید کرد.


وی تصریح کرد، در ارتباط با شرایط بحرانی از جمله در زمان بروز حوادث سیل و زلزله، روابط عمومی سازمان های اقتصادی، باید با جدیت و دقت لازم، تجربیات موفق خود را در این باره مستند سازی کنند تا ادبیات مناسبی در این زمینه در فضای رسانه ها ایجاد شود.


همچنین در این نشست، مدیران روابط عمومی مجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی، با طرح دیدگاه ها و نقطه نظرات خود پیرامون موضوعات مرتبط با اطلاع رسانی از جمله گرامیداشت روز خبرنگار و تشکیل این نشست ها در استان های سیل زده، به بحث و تبادل نظر پرداختند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند


  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ


  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟


  برگزیدگان نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد


  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی


  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است


  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد