درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 10 خرداد 1403 - 01:56   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها
  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟
  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38829صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 12 خرداد 1398 - 13:55
روز ملی روابط عمومی با محوریت اعتمادسازی
امروزه ارتباطات نقش بنیادین در معادلات جهانی برعهده دارد و ابزارهای و تکنولوژی های جدید دراین مسیر بسترساز توسعه فعالیتهای تازه ارتباطی شده که تمام ابعاد زندگی بشر را تحت تاثیر قرارداده است و نقش موثری در توزیع عادلانه اطلاعات وجلب و ایجاد سطح مشارکت شهروندان و روشن سازی افکارعمومی برعهده دارد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| امروزه ارتباطات نقش بنیادین در معادلات جهانی برعهده دارد و ابزارهای و تکنولوژی های جدید دراین مسیر بسترساز توسعه فعالیتهای تازه ارتباطی شده که تمام ابعاد زندگی بشر را تحت تاثیر قرارداده است و نقش موثری در توزیع عادلانه اطلاعات وجلب و ایجاد سطح مشارکت شهروندان و روشن سازی افکارعمومی برعهده دارد.
 
 همچنین در عصر ارتباطات نقش و کارکرد روابط عمومیها درحوزه ی کمک به تصمیم سازی مدیریتی و استراتژیک سازمان ها نقشی قابل تآمل است. نقش روابط عمومی به عنوان ابزار مدیریتی جهت فعالیت های حرفه ای و علمی و الکترونیکی از مشخصه های کارکردهای تازه روابط عمومی درهزاره ی سوم است.
 
 بسیاری از متخصصان علم ارتباطات معتقد هستند روابط عمومی مدون و برنامه ریزی شده یکی از ابزارهای قوی مدیریت افکارعمومی است و به عنوان اصلی ترین حلقه ارتباط بین مدیران کارکنان بوده و مسئولیت خطیری درفرآیند دسترسی مدیران و افکارجمعی کارکنان درون مخاطبان بیرون سازمان دارند.
 
 27 اردیبهشت درنشستی که از سوی انجمن متخصصان روابط عمومی با حضور اساتید، مدیران روابط عمومی سازمانها و نهادهای بخش خصوصی و دولتی انجام شد دکتر محسن راعی پژوهشگر مدیریت بحران و هنر کنترل رویدادها ضمن گرامیداشت این روز افزود: روابط عمومی ها با دریافت سیگنال های متعدد موجود و با پرهیز از فرو رفتن در باتلاق می توانند نقش مهم خود را ایفا کنند.
 
 وی همچنین گفت: تبیین و تشریح مطالعات حوزه کلان روندها با توجه به سرعت نرخ تغییرات شتابان و چگونگی برنامه ریزی برای بحران های به وجود آمده از موضوعات مهم درحوزه ی فعالیت روابط عمومی هاست.
 
 دراین مراسم استاد محمود مختاریان پیشکسوت علم ارتباطات ضمن برشمردن اهمیت استراتژیک ارتباطات در دنیای امروزی برای دولتها و ملتها در مبادلات سیاسی و اجتماعی و اقتصادی رسانه ها را مهمترین ابزار ایجاد ارتباط معرفی کرده و افزود: مطبوعات روح و جان رسانه های سنتی و مکتوب هستند که با توجه به توسعه تکنولوژی های ارتباطی در فضای مجازی و اینترنت به لحاظ ایجاد حس مطالعه و ملموس بودن باید جایگاهشان حفظ شود وی بروز بسیاری از چالش ها و جریان سازیها در مناقشات جهانی را نتیجه ی عملکرد نامناسب و معیوب رسانه ها و یا حتی فقدان و ضعف وجود رسانه هایی در راستای اهداف استراتژیک بین المللی و ملی دانست. وی انتشار روزنامه یومیوری با شمارگان 14 میلیون نسخه در روز را بیانگر نقش رسانه ای مکتوب در عصرشبکه های مجازی و اینترنتی دانست. او با ارایه آماری از حجم و انتشار میلیون ها عکس و مطالب در فضای مجازی بر تاثیر و نقش رسانه های مکتوب به عنوان قدرت ملی تاکید کرد.
 
 مهدی باقریان رییس انجمن متخصصان روابط عمومی نیز بر لزوم ایجاد و پیاده سازی روش های علمی و خلاقانه درحوزه های مختلف ارتباطی و روابط عمومی تاکید کرده و افزود: برگزاری نشست های علمی متعدد به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی تکرار مکررات بوده و حرف تازه ای درراستای اعتلای موقعیت روابط عمومی گفته نمی شود در حالی که روابط عموی ها نیازمند خلاقیت و پویای و روش های علمی تازه برای پوشش دهی نیازهای فعلی جامعه هستند.
 
 مدیرعامل بانک رفاه کارگران نیز دراین مراسم به نقش روابط عمومی ها درتعالی سازمان تاکید کرده و افزود: روابط عمومی علاوه براینکه زبان گویای سازمان در عرصه اجتماع و حافظ منافع آن نزد افکارعمومی جامعه است، در بعد درون سازمانی و تلطیف فضای آن نیز نقش ویژه و مهمی ایفا میکند. این حوزه در درون سازمان منجربه ایجاد تقارن اطلاعاتی و گفتمان سازمانی وهمگرایی وهمچنین انسجام خواهد شد و باعث تقویت فرهنگ سازمان می شود.
 
 در این نشست همچنین مقالات علمی و تخصصی درحوزه ی ارتباطات توسط ارائه شد./ ام بی ای نیوز

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد


  سه نکته برای بازسازی گذشته خود


  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


  طوفان رسانه‌ای چیست؟


  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل


  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند


  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد