درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 خرداد 1403 - 11:22   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حرکت از برند شخصی به تجاری
  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی
  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38697صفحه نخست » آشنایی با سازمان ها و شرکت هاپنجشنبه، 2 خرداد 1398 - 14:16
همایش تجلیل از مسئولان روابط عمومی های برتر شهرستان خلخال
فریدون بابایی روز پنج شنبه در همایش تجلیل از مسئولان روابط عمومیهای برتر این شهرستان افزود: در شرایطی فعلی که دشمن در تلاش برای جنگ روانی در جامعه است مقابله با این ترفند از طریق ارایه عملکرد مطلوب خدمات نظام از سوی روابط عمومی های ادارات و دستگاه های اجرایی ضروری است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| فریدون بابایی روز پنج شنبه در همایش تجلیل از مسئولان روابط عمومیهای برتر این شهرستان افزود: در شرایطی فعلی که دشمن در تلاش برای جنگ روانی در جامعه است مقابله با این ترفند از طریق ارایه عملکرد مطلوب خدمات نظام از سوی روابط عمومی های ادارات و دستگاه های اجرایی ضروری است.


به گزارش شارا، وی اظهار کرد: انتظار می رود با تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی های خلخال از طریق برگزاری انتخابات بزودی خلا تولید خبر و اطلاع رسانی منطقه پرشده و جایگاه روابط عمومی ارتقا یابد.


او با بیان اینکه در حال حاضر فضای مجازی منطقه از حالت طغیان و ویرانگری خارج شده و ارامش نسبی به خود گرفته است، اظهار کرد: اگر روابط عمومی ها با اطلاع رسانی به موقع وارد عمل شوند شایعات ایجاد شده در فضای مجازی تاثیری در افکار عمومی نخواهد داشت.


او اظهار کرد: در بسیاری از موارد عدم ورود روابط عمومی دستگاه های اجرایی در خصوص وضعیت بازار موجب افزایش آشفتگی،گرانی و سردرگمی مردم و سوء استفاده دشمن از این وضعیت می شود.


بابایی گفت: در حالی که تولید خبر و ارتباط تنگاتنگ با رسانه های خبری شهرستان بخشی از وظایف روابط عمومی ها است، ایجاد ارتباط و کسب خبر از افکار عمومی در مورد عملکرد دستگاه های اجرایی نیز از وظایف آنها است.


وی با انتقاد از نوع و نحوه نگاه صدا وسیمای مرکز اردبیل به خلخال در خصوص پخش و اخبار مربوط به این منطقه گفت:تنگ نظری دراین رسانه ملی استانی به این شهرستان همچنان به قوت خود باقی است .


وی همچنین از صداو سیما به خاطر کم توجهی به این شهرستان انتقاد کرده و خواستار تغییر رویه آن از جمله در انعکاس اخبار منطقه شد.


در این مراسم از روابط عمومی های برتر تجلیل شد.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


  خبرنگاران دانشجو با طوفان اطلاعات نادرست در اعتراضات پردیس روبرو هستند


  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


  نابینایان و هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی یعنی "مردم‌داری"


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد