درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 19:02   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38671صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 1 خرداد 1398 - 16:53
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی: روابط عمومی و رسانه دو رکن سرنوشت ساز اطلاع رسانی
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: روابط عمومی و اصحاب رسانه دو رکن سرنوشت ساز اطلاع رسانی هستند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: روابط عمومی و اصحاب رسانه دو رکن سرنوشت ساز اطلاع رسانی هستند.


به گزارش شارا؛ اکرمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی در نشست مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی با اصحاب رسانه استان مرکزی، افزود: روابط عمومی و رسانه تکمیل کننده همدیگر هستند و باید در سایه همپوشانی موثر بهترین بازده را در جریان اطلاع رسانی هدفمند، شفاف و موثر داشته باشند.


اکرمی ادامه داد: روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان و کشور زبان گویای دولت محسوب می شوند و باید رهیافت هایی داشته باشند تاضمن تقویت سرمایه اجتماعی و مشارکت جویی هدفمند، نشاط و امید در جامعهرا افزایش داده و آگاهی را بهبود بخشند.


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی خاطرنشان کرد: روابط عمومی ها باید اخبار را در کوتاهترین زمان به صورت دقیق و شفاف در اختیار خبرنگاران قرار دهند و رسانه ها نیز در استان مرکزی باید برای آشنایی مردم با اقدامات و فعالیت های دولت و دستگاه های اجرایی در جامعه در انتشار اخبار صحت، دقت و سرعت را در دستور کار خود قرار دهند.


نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست گفت: نگاه روابط عمومی ها به رسانه ها نباید گزینشی باشد بلکه برای آگاهی و اطلاع مردم از فعالیت دستگاه ها ی اجرایی باید از ظرفیت تمامی رسانه ها بهره گیری شود.


مقدسی ادامه داد: روابط عمومی ها وظیفه اطلاع رسانی اقدامات و فعالیت های دستگاه ها اجرایی استان به مردم را برعهده داشته و می طلبد که توجه به این بخش با حساسیت در دستور کار باشد.


نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی مدیران به دلیل بی اطلاعی از خدمات و اثر بخشی روابط عمومی از این ظرفیت غافل شده اند که باید زمینه هرچه فعال تر شدن این نهادها در دستگاها فراهم شود.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی نیز در این نشست گفت: 136 رسانه بومی دارای مجوز و پروانه فعالیت در این استان وجود دارد که 104 مورد این رسانه ها مکتوب هستند.


مدیرکل روابط عمومی استانداری مرکزی نیز در این نشست گفت: تعامل بین روابط عمومی ها و رسانه ها کلید افزایش اطلاع رسانی و آگاهی رسانی به جامعه است.


«ابوالحسن خزایی پور» افزود: روابط عمومی بدون رسانه معنایی ندارد و این نشست ها با هدف افزایش تعامل بین این نهادها برگزار شده است.

 


 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد