درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 14 خرداد 1403 - 15:29   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38651صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 1 خرداد 1398 - 09:09
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد: روابط عمومی غیرحرفه ای چیزی جز پوچی و نیستی برجای نمی گذارد
مهندس آرش نواب در دیدار کارکنان دفتر روابط عمومی که به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی انجام شد، افزود: ارتقاء جایگاه یک سازمان، به تصویر کشیدن عملکرد مجموعه ها و هنر مستندسازی و رسانه ای کردن فعالیت ها، از مهم ترین فعالیت های یک روابط عمومی پویا است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مهندس آرش نواب در دیدار کارکنان دفتر روابط عمومی که به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی انجام شد، افزود: ارتقاء جایگاه یک سازمان، به تصویر کشیدن عملکرد مجموعه ها و هنر مستندسازی و رسانه ای کردن فعالیت ها، از مهم ترین فعالیت های یک روابط عمومی پویا است.

به گزارش شارابه نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد، وی حذف قبوض کاغذی، الکترونیکی شدن آن و فرهنگ سازی مدیریت مصرف برق را از اولویت ها دانست و گفت: بدون همکاری روابط عمومی، این دو موضوع مهم به سرانجام ممکن نخواهد رسید.

این مسئول با اشاره به پیشرفت تکنولوژی و ابزارهای ارتباطی؛ همه افراد را به واسطه بهره گیری از آن یک خبرنگار توصیف و تصریح کرد: یکی از مشکلات مهندسان، ضعف در ارائه گزارش از عملکردها است که روابط عمومی ها می توانند آن را به خوبی ساخته، پرداخته و ارائه کنند.

وی اضافه کرد: یک روابط عمومی پویا، هرآنچه را که نیست، خلق می کند و می سازد و یک روابط عمومی غیرحرفه ای، از آنچه که هست، چیزی جز پوچی و نیستی برجای نمی گذارد.

مهندس نواب با تاکید بر اینکه روابط عمومی ها نباید با یک زاویه به رویدادها نگاه کنند، اظهار کرد: افکارسنجی از مردم و تحلیل نتایج آن می تواند ضمن دریافت نیاز مردم و مطالبات آنان، صنعت برق را برای رسیدن به اهداف خود یاری کند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد خاطرنشان کرد: سنجش نظرات مردم در خصوص عملکرد رفتاری و ارتباطی مدیران به صورت نامحسوس و سیستمی، باید در شرکت توزیع نیروی برق پیاده سازی شود.

شایان ذکر است پیش از سخنان مدیرعامل، مدیر و کارشناسان دفتر روابط عمومی به بیان عملکرد یکساله خود در حوزه های مختلف پرداختند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟


  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی


  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند


  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد


  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور


  رسانه‌های اجتماعی و قانون: هشداری برای برندها و تولیدکنندگان محتوا


  بازگشت به مبانی بیان آزاد


  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟


  ظهور معیارهای تبلیغات تجارت الکترونیک


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد