درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 22 خرداد 1403 - 20:28   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  قبل از شروع همکاری با کسی، در مورد سبک کار خود صحبت کنید
  هوش اپل: گام بزرگ اپل در هوش مصنوعی
  وحشت اخلاقی جدید: رسانه‌های اجتماعی
  آیا روابط‌عمومی در بلاک چین مرده است؟ نگاهی به دیدگاه‌های مخالف
  هوش مصنوعی: بازاریاب خلاق یا ابزار خلاقانه؟
  مطالعه: تاثیر ارتباطات رهبری بر اعتماد کارکنان در طول بحران
  یادداشت خبری دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی: گامی مهم در راستای ارتقای جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38617صفحه نخست » خبر یکدوشنبه، 30 اردیبهشت 1398 - 15:36
مدیرعامل ذوب آهن اصفهان: اهمیت روابط عمومی برای سازمان همچون بخش تولید است
به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات، دیدار صمیمی مدیرعامل شرکت با مجموعه مدیریت روابط عمومی در دفتر ایشان برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات، دیدار صمیمی مدیرعامل شرکت با مجموعه مدیریت روابط عمومی در دفتر ایشان برگزار شد.


روابط عمومی عضو حیاتی سازمان
مهندس یزدی زاده ضمن تبریک روز روابط عمومی و ارتباطات طی سخنانی با قدردانی از زحمات پرسنل روابط عمومی شرکت در بخش های مختلف گفت : روابط عمومی به عنوان عضو حیاتی سازمان مانند بخش های تولیدی کارخانه نقش بسزایی در رشد و شکوفایی مجموعه در دو بُعد درون سازمانی و برون سازمانی دارد. نقش استراتژیک این مدیریت زمانی تبلور می یابد که روزی سازمان را بدون روابط عمومی تصور نماییم.

وی افزود: مجموعه مدیریت روابط عمومی شرکت با دانش و پتانسیل های فراوانی که دارا هستند نیاز است در زمینه معرفی هر چه بیشتر این شرکت مادر صنعتی به افکار عمومی و ایجاد تصویر سازمانی صحیح و شفاف از آن تلاش نمایند.

مدیرعامل شرکت ادامه داد : با تمرکز بیشتر بر فعالیت ها و استراتژیهای روابط عمومی و تدوین چشم انداز این مدیریت و جایگاه آن طی یک برنامه مدون ،می توان به نحو شایسته در راستای هم افزایی بیشتر از این مجموعه راهبردی بهره گرفت.


طبقه بندی مخاطبان و انتخاب رسانه مناسب زمینه ساز ارتباط دو سویه است
مهندس یزدی زاده خاطر نشان کرد: طیف مخاطب امروزی متنوع و با نیازهای اطلاعاتی گوناگون است و لذا طبقه بندی مخاطبان و برنامه ریزی برای انتخاب رسانه مناسب ضروری است و موجب اثر بخشی پیام روابط عمومی در راستای ارتباط دو سویه می شود.

این مقام مسئول ضمن تشکر از مدیر روابط عمومی شرکت به منظور تعامل اثرگذار با جامعه پیرامون بیان کرد: ذوب آهن اصفهان در زمینه مسئولیت های اجتماعی اقدامات بسیاری را از بدو تاسیس تاکنون انجام داده و نیاز است در زمینه معرفی این دستاوردها به صورت ویژه برنامه ریزی شود.

مهندس یزدی زاده در بخش دیگری از سخنان خود به فعالیت های باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن پرداخت و گفت : باشگاه ذوب آهن با دارا بودن رشته های متنوع ورزشی می تواند از طریق برگزاری مسابقات و سایر اقدامات شور و نشاط بیشتری را در جامعه ایجاد نماید که در این زمینه برنامه های لازم در دست اقدام است.


فعالیت های مجموعه روابط عمومی در هر سازمان،وابسته به دیدگاه مدیریت عالی سازمان است
علیرضا امیری مدیر روابط عمومی شرکت نیز گفت : فعالیت های مجموعه روابط عمومی در هر سازمان،وابسته به دیدگاه مدیریت عالی سازمان است. حضور مهندس یزدی زاده به عنوان مدیرعامل شرکت و ارتباط اثربخش ایشان با رسانه ها و تعامل موثر با جامعه پیرامون، فضای بسیار خوبی را برای فعالیت های تخصصی در روابط عمومی فراهم نموده است.

مدیر روابط عمومی شرکت اظهار داشت: تعامل با جامعه و معرفی فعالیت ها و دستاوردهای شرکت به عنوان یکی از راهبردهای اساسی روابط عمومی در دستور کار قرار گرفته است که قطعاً در تنویر افکارعمومی بسیار موثر است.

شایان ذکر است در این نشست معاون، سرپرستان بخش های مختلف روابط عمومی و کارکنان نیز به بیان نظرات و دیدگاه های خود پرداختند.

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  یادداشت خبری دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی: گامی مهم در راستای ارتقای جایگاه روابط‌عمومی در ایران


  مطالعه: تاثیر ارتباطات رهبری بر اعتماد کارکنان در طول بحران


  هوش مصنوعی: بازاریاب خلاق یا ابزار خلاقانه؟


  آیا روابط‌عمومی در بلاک چین مرده است؟ نگاهی به دیدگاه‌های مخالف


  وحشت اخلاقی جدید: رسانه‌های اجتماعی


  هوش اپل: گام بزرگ اپل در هوش مصنوعی


  قبل از شروع همکاری با کسی، در مورد سبک کار خود صحبت کنید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد