درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 7 اردیبهشت 1403 - 00:18   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38544صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 29 اردیبهشت 1398 - 00:32
مشکلات روابط عمومی در روز روابط عمومی
27 اردی بهشت یک روز خاص برای پاسداشت "روابط عمومی" است؛ روزی که به نام روز روابط عمومی و ارتباطات نام نهاده شد و جایگاه رفیع آن بیش از پیش مورد توجه و عنایت قرار گیرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| 27 اردی بهشت یک روز خاص برای پاسداشت "روابط عمومی" است؛ روزی که به نام روز روابط عمومی و ارتباطات نام نهاده شد و جایگاه رفیع آن بیش از پیش مورد توجه و عنایت قرار گیرد.


بواقع باید دانست جایگاه روابط عمومی ها چقدر در سازمان ها و نهادها مورد مداقه قرار گرفته است و تا چه میزان مدیران دستگاه‌ها خواسته ها و توجهات خود را معطوف به روابط عمومی کرده اند!؟


اگر از منظر آموزشی برای ارتقاء سطح دانش روابط عمومی ها بنگریم شاید به جرأت بتوان گفت هنوز کار قابل توجهی صورت نگرفته و اندک دوره های آموزشی آن هم از سر ناچاری برای روابط عمومی ها ترتیب داده می شود که مسلما نیاز روابط عمومی ها را با پیچیدگی های امروز مرتفع نمی کند و با این سرعت اطلاعات و تنوع شبکه‌ های اجتماعی همترازی ندارد!


اگر از منظر نیروی انسانی بنگریم شاید بی اغراق بتوان گفت در روی همان پاشنه می چرخد و رنج روابط عمومی ها آن است که هنوز بکارگیری نیروی انسانی دانشگاهی و تحصیل کرده روابط عمومی در دستگاه‌های اجرایی به اندازه جذب سایر نیروها و رشته های دیگر تحصیلی نیست!


اگر از لحاظ امکانات سخت افرازی و نرم افزاری بنگریم شاید حال و روز روابط عمومی ها برای در اختیار داشتن امکانات و تجهیزات به روزی که بتواند نیاز آنان را برطرف نماید با این گرانی افسار گسیخته دوربین و... امکان پذیر نیست!


با این سه مقوله که گفته شد حیات اجتماعی روابط عمومی ها با خطر جدی مواجه است و کمبود اعتبارات برای هزینه کرد این بخش همواره از دغدغه هایی است که برای مدیران و مسوولان روابط عمومی تمامی ندارد و هنوز ردیف بودجه یی مشخص و معین برای روابط عمومی در نظر گرفته نمی شود تا بتوانند در این دنیای ارتباطات نجات بخش دستگاه‌های خود باشند.


انتظاری که از دولت ها می رود آن است که توجه خود را بیشتر معطوف به کارکرد روابط عمومی ها کنند و با تزریق اعتبارات، برگزاری دوره های آموزشی و جذب نیروی متخصص و کارآمد خون تازه یی بر کالبد نحیف و بی رمق روابط عمومی ها تزریق نمایند و موجب شکوفایی بیشتر روابط عمومی ها را در هزاره سوم فراهم سازند و از مرگ تدریجی روابط عمومی ها جلوگیری نمایند.


غلامرضا شمس ناتری
کارشناس روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران نوشهر
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  راهنمای کوتاه بحران


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد