درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 22:32   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برگزاری بوت‌کمپ تحول در روابط‌عمومی صنایع با استفاده از هوش مصنوعی در تبریز
  وزیر علوم خطاب به روابط‌عمومی دانشگاه‌ها؛ قبل از بحرانی شدن اعتراضات دانشجویی اطلاع‌رسانی کنید
  دو بال پرواز برای موفقیت کسب‌وکارها
  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز
  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟
  گوگل از آینده هوش مصنوعی رونمایی کرد
  پیام مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تات به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38453صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیجمعه، 27 اردیبهشت 1398 - 07:52
پیام مدیر عامل بانک رفاه کارگران به مناسبت گرامیداشت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی
فرا رسیدن 27 اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی فعالان عرصه روابط عمومی و اطلاع رسانی تبریک و تهنیت عرض می کنم.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| فرا رسیدن 27 اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی فعالان عرصه روابط عمومی و اطلاع رسانی تبریک و تهنیت عرض می کنم.


روابط عمومی با بهره مندی اصولی و علمی از ظرفیت اصلی خود یعنی اطلاع رسانی دقیق، صریح و سریع و اطلاع یابی و سنجش افکار عمومی جامعه تبدیل به بازویی قوی و مشاوری آگاه و امین برای مدیریت کلان در راهبری سازمان ها شده است.


اکنون که دنیای رقابت، فزاینده و با پیچیدگی های روزافزون مواجه است، توفیق و تعالی و حرکت نظامند در بازار رقابتی و پیش از آن پایش، بررسی، مداقه و ارائه راهکار در خصوص آن بیش از پیش خودنمایی می کند، کار ویژه ای که نیروهای ارجمند حوزه روابط عمومی و اطلاع رسانی در آن کارآزموده و توانمند هستند.


یک بار دیگر ضمن نکوداشت این روز و پاسداشت تمامی کارگزاران این حوزه، اعتقاد راسخ دارم کارکنان خدوم و پویای این حوزه با بهره مندی از تخصص و مهارت های زمینه ای حوزه ارتباطات و روابط عمومی، می توانند نقش بسزایی در تعالی روزافزون نظام بانکی کشور ایفا کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد