درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 10 خرداد 1403 - 02:26   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها
  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟
  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38435صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 26 اردیبهشت 1398 - 21:48
پیام تبریک سرپرست روابط عمومی قوه قضائیه برای روز روابط عمومی و ارتباطات
سرپرست اداره کل روابط عمومی و تشریفات قوه قضائیه در پیامی روز روابط عمومی و ارتباطات را تبریک گفت.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| سرپرست اداره کل روابط عمومی و تشریفات قوه قضائیه در پیامی روز روابط عمومی و ارتباطات را تبریک گفت.
 
 به گزارش شارا، متن پیام محمد رضا شهریاری در این باره به شرح زیر است:
 
 بیست و هفتم اردیبهشت ماه روز “روابط عمومی و ارتباطات” نه یک صفحه درتقویم روزگار بلکه سرفصلی از مجاهدت و تعهد به همه اهداف و آرمانهایی است که از فردای پیروزی انقلاب اسلامی در مقابل دیدگان ما قرار گرفت.
 
 امروزه روابط عمومی نه به عنوان یک سامانه تشریفاتی و اجرایی بلکه به عنوان یک سامانه مشورتی و مدیریتی و به عنوان عنصری مهم در ارتقا و پیشرفت هر سازمانی جایگاه ویژه‌ای دارد و بدون روابط عمومی هیچ فعالیتی انعکاس نمی‌یابد.
 
 رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) طی این سال‌ها خطاب به مسئولان عالی قضائی همواره بر استفاده قوه قضائیه از ظرفیت‌های قانونی در مبارزه با فساد، احیا و استیفای حقوق عامه و حمایت از آزادی‌های مشروع تاکید نموده‌اند و جلب افکار عمومی و اعتمادسازی را نیز از کارهای اساسی همه دستگاه‌ها به‌ویژه دستگاه قضائی دانسته‌اند که تحقق آن، نیازمند کارهای رسانه‌ای و تبلیغاتی قوی است.(دیدار با مسئولان قضائی تیرماه ۹۶و۹۷)
 
 در همین راستا روابط عمومی دستگاه قضائی نیز متناسب با مسؤولیت‌ها و مأموریت‌های سنگین قوه قضائیه می‌تواند نقش مهمی در اطلاع رسانی اقناعی، آگاهی بخشی و اعتماد سازی ایفا نماید و این مهم با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های موجود در حوزه روابط عمومی‌های استانی و جذب و تربیت نیروی انسانی مؤمن و انقلابی امکان پذیر است.
 
 بی تردید در سالی که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به نام سال رونق تولید نامگذاری شده از تمامی مدیران، کارکنان حوزه روابط عمومی و خبرنگاران انتظار می‌رود با برنامه‌ریزی و تلاش بیشتر، تقویت ارتباطات درونی و بیرونی و ارتقای روابط عمومی را در مسیر شعارها و اهداف متعالی انقلاب اسلامی جدی بگیرند و این ظرفیت کلیدی و اثر بخش را در تبیین خدمات و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و سیاست‌ها و اقدامات تحول بخش دستگاه قضائی در دوران جدید بیش از گذشته فعال کنند.
 
 فراموش نکنیم که نقش روابط عمومی و اطلاع رسانی در دستگاه قضائی بسان پل ارتباطی قوه قضائیه با قوای دیگر و جامعه بسیار حساس و اساسی است. محتوا و محصول واقعی روابط عمومی دستگاه قضائی چیزی نیست جز کمک به ایجاد زمینه‌ها و مواضع اطمینان بخش در خصوص کارکرد کلان دستگاه قضائی و با هدف اقناع واقعی افکار عمومی؛ لذا در کنار مأموریت‌های ذاتی و درون‌زای مجموعه روابط عمومی قوه قضائیه، تنها با اقدام و اقتدار عملیاتی دستگاه قضائی است که روابط عمومی نیز عملکرد قابل اعتنا و قابل عرضه‌ای به افکار عمومی و مخاطبان ارائه کرده و انگیزه‌ها و روحیات کار و تلاش و مدیریت جهادی در مجموعه‌ها نیز تحت‌الشعاع نگاه‌های واقع بین و حق مدار به تدریج کارآمدی دستگاه را تقویت می‌کند.
 
 در این میان، توجه به رویکردهای ایجابی و سلبی در تحرک بخشی به مأموریت‌ها و وظایف مجموعه‌های دستگاه قضائی و تولید و انتشار خبرها و گزارش‌های امید بخش که مبین اقدامات ملموس قضائی و شبه قضائی نظیر رسیدگی سریع و دقیق به پرونده‌ها و اقدامات ملموس پیشگیرانه و اقدامات عملی در حوزه دفاع و صیانت از حقوق عامه، حقوق شهروندی، مقابله با قاچاق، جرایم و مهار آسیب‌های اجتماعی باشد در صدر مسئولیت‌ها و مأموریت‌های رسانه‌ای اداره کل روابط عمومی قوه قضائیه قرار گرفته است.
 
 ضمن گرامیداشت و تبریک این روز به تمامی فعالان عرصه ارتباطات و اطلاع رسانی بویژه به جامعه خدوم و پرتلاش مدیران و کارشناسان روابط عمومی دستگاه قضائی، امید است در کمک به انعکاس حقایق و تبادل اطلاعات در چارچوب موازین قانونی و کمک به دستگاه قضائی در مبارزه با فساد، پیشگیری از جرایم، تحقق حقوق عامه و شفاف سازی و کاهش آسیب‌های اجتماعی گام‌های مؤثری برداریم.
 
 توفیقات روز افزون شما عزیزان را از درگاه ایزد متعال مسئلت می‌نمایم.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد


  سه نکته برای بازسازی گذشته خود


  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


  طوفان رسانه‌ای چیست؟


  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل


  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد