درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403 - 00:18   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
  نابینایان و هوش مصنوعی
  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی
  روابط‌عمومی یعنی "مردم‌داری"
  خبرنگاران دانشجو با طوفان اطلاعات نادرست در اعتراضات پردیس روبرو هستند
  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر
  کمپین‌های یکباره
  مدیر عامل گوگل در مورد آینده پیوندها، هوش مصنوعی کیفیت جستجو را بدتر می‌کند
  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی
  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38427صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیپنجشنبه، 26 اردیبهشت 1398 - 21:28
حضور هنرمندانه روابط عمومی به سالم سازی فضای رسانه ای کشور کمک شایانی می کند
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس با صدور پیامی، تصریح کرد: حضور هنرمندانه روابط عمومیها با احساس تعهد و مسئولیت بالا می تواند به سالم سازی فضای خبری و رسانه ای کشور کمک شایانی کرده و اعتماد عمومی به نهادهای رسمی کشور را حفظ و تقویت کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس با صدور پیامی، تصریح کرد: حضور هنرمندانه روابط عمومیها با احساس تعهد و مسئولیت بالا می تواند به سالم سازی فضای خبری و رسانه ای کشور کمک شایانی کرده و اعتماد عمومی به نهادهای رسمی کشور را حفظ و تقویت کند.

به گزارش شارا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، متن پیام عباس باباخانی به شرح زیر است: فرارسیدن هفته روابط عمومی، رقم خوردن سالی نو و آغاز فعالیت های پردامنه و موثر برای نهاد روابط عمومی است. حضور پررنگ روابط عمومی در شرایط امروز به گونه ای است که بسیار برجسته تر و شفاف تر از گذشته به چشم تصمیم گیران و مردم می آید و عملکرد این نهاد در بخش های گوناگون با حساسیت بیشتری دنبال می شود.


قرار گرفتن در کانون توجهات، که به دلیل اهمیت روز افزون افکارعمومی و پیچیده تر شدن شرایط اطلاع رسانی موثر و دقیق و محافظت از منافع مردم و سازمان ها ایجاد شده است، مستلزم تلاش هرچه بیشتر همکاران این عرصه و بالا بردن آمادگی ها برای پاسخگوئی مداوم به رویدادهای مختلف است.


در شرایطی که فرایند اطلاع رسانی و انتشار اخبار صرفا از مسیرهای رسمی صورت نگرفته و شبکه های اجتماعی در خدمت پدیده شهروندخبرنگاران قرار گرفته است و از سویی فیک نیوزها نیز با بهره گیری از امکانات و زیرساخت های ارتباطات، تاثیرگذاری بر فضای عمومی کشور را هدف خود قرار داده اند، حضور هنرمندانه روابط عمومی ها با احساس تعهد و مسئولیت بالا می تواند به سالم سازی فضای خبری و رسانه ای کشور کمک شایانی کرده و اعتماد عمومی به نهادهای رسمی کشور را حفظ و تقویت کند. تحقق این هدف، نیازمند آموزش مداوم و هوشیاری بیش از پیش همکاران و همچنین نگاه دقیق مدیران و تصمیم گیران به روابط عمومی به عنوان تنظیم کننده نحوه توزیع اطلاعات مربوط به سازمان ها در فضای عمومی جامعه است که می تواند منجر به تصحیح رفتار دستگاه ها و افکار عمومی نسبت به عملکرد مجموعه ادارات و نهادهای کشور شود.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  شیفتگی جمعی


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد