درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 13:51   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38416صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 26 اردیبهشت 1398 - 08:50
بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی به مناسبت روز روابط عمومی
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی به مناسبت ۲۷اردیبهشت؛ روز ارتباطات و روابط عمومی، بیانیه صادر کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی به مناسبت ۲۷اردیبهشت؛ روز ارتباطات و روابط عمومی، بیانیه صادر کرد.

به گزارش شارا، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی به مناسبت ۲۷اردیبهشت؛ روز ارتباطات و روابط عمومی، بیانیه صادر کرد .


متن بیانیه به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
امروزه تأثیر بی بدیل روابط عمومی ها در تعالی، رشد و پیشرفت سازمانها بر کسی پوشیده نیست و روابط عمومی منبعث از هنر، تجربه، تقوا وعلم بهترین یاری گر و موتور پیشران دستگاهها در عرصه های مختلف است.


روابط عمومی بعنوان پل ارتباطی بین سازمان و مخاطب و تعامل دوسویه و صادقانه بین مردم و دستگاه درواقع شعار مردمی بودن را به واقعیت نزدیک کرده دستگاهها را در رسیدن به اهداف عالی و ترسیم استراتژی مناسب و به موقع و همچنین خدمت رسانی صادقانه به مردم کمک کرده است.


بیست و هفتم اردیبهشت، روز ارتباطات و روابط عمومی بهانه خوبی است تا یادی کنیم از تلاشگران عرصه ارتباطات؛ این مجموعه پرتلاطم و پرمشغله که در کنار تمام مشکلات ریز و درشت با سعه صدر و خالصانه و صادقانه گوش شنوای دردودلهای مردم می شوند و به فرموده مقام معظم رهبری مدظله العالی، بلندگوهای مردم نسبت به خود را همواره باز نگه داشته اند تا بین مردم این ولی نعمتان حقیقی و نظام جمهوی اسلامی شکاف ایجاد نشود.


شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با گرامیداشت ۲۷اردیبهشت، روز ارتباطات و روابط عمومی را به تمام دست اندرکاران عرصه آگاهی که همواره نقش پیامبر گونه خود را در بستر سازی و به تصویر کشیدن شکوه و جلوه های حضور مردمی به خوبی ایفا کرده و همیشه بعنوان بازوان توانمند این شورا در مناسبتها و مراسمات متعدد بوده؛ تبریک گفته و سعادت توام با بهروزی را برای همه بزرگوران از درگاه احدیت مسئلت دارد.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد