درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 11:28   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
  روابط‌عمومی، اهمیت افکار عمومی درون و برون‌سازمانی
  روابط‌عمومی؛ از اطلاع‌رسانی تا اطلاع‌یابی
  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی
  این روابط را عمومی می‌کند
  ضرورت راه‌اندازی رشته ارتباطات در دانشگاه‌های سراسری و آزاد ارومیه
  بیانیه موسسه کارگزار روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  فرسودگی روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38393صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 26 اردیبهشت 1398 - 04:38
روابط عمومی به مثابه بازوی فکری سازمان، نقشی حیاتی و بی بدیل در اجرای راهبردها و پیشبرد اهداف و برنامه های کلان دارد
رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی در پیامی روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات را تبریک گفته و تاکید نمود: روابط عمومی به مثابه بازوی فکری سازمان، نقشی حیاتی و بی بدیل در اجرای راهبردها و پیشبرد اهداف و برنامه های کلان سازمان و بخش کشاورزی دارد .
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی در پیامی روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات را تبریک گفته و تاکید نمود: روابط عمومی به مثابه بازوی فکری سازمان، نقشی حیاتی و بی بدیل در اجرای راهبردها و پیشبرد اهداف و برنامه های کلان سازمان و بخش کشاورزی دارد .


به گزارش شارا؛ متن کامل پیام تبریک مهندس اکبر فتحی به شرح زیر است:
امروزه روابط عمومی و ارتباطات به مثابه بازوی فکری سازمان، نقشی حیاتی و بی بدیل در اجرای راهبردها و پیشبرد اهداف و برنامه های کلان دارد و با اطلاع یابی و اطلاع رسانی از مجرای رسانه، ارتباط دوسویه سازمان را با افکار عمومی و مخاطبان خاص و عام به ویژه بهره برداران بخش کشاورزی برقرار می کند و تعالی می بخشد.


امنیت غذایی از مهمترین شاخصه های اجتماعی و اقتصادی توسعه پایدار است و جامعه ای که از لحاظ غذایی در مضیقه باشد نمی توان انتظار جامعه باهوش و پویا را داشت و در این راستا جهاد کشاورزی به عنوان تامین کننده اصلی امنیت غذایی محسوب می شود که باید تمام سعی و تلاش خود را برای تامین امنیت غذایی و مقابله با تهدیدات زیستی به کار برد و قطع یقین در شرایط تحریم های فعلی ، دشمن در پی آنست تا به اقتصاد کشور ضربه وارد کند مطمئناً این بخش را نیز مد نظر قرار می دهد .


با اطلاع از اهمیت فعالیت جهادگران در بخش کشاورزی به عنوان پیش قراولان جنگ اقتصادی، در این برهه حساس تاریخی که همدلی مردم و مسئولین نظام اسلامی در تحقق خودکفایی و استقلال کشور و تبلور جلوه ای جدید از مردم سالاری دینی و مشارکت پر شور مردم در اعمال اراده قانونی خویش، خشم و عصبانیت دشمنان قسم خورده نظام را برانگیخته تا با سوءاستفاده از فضای مجازی و بهره گیری از رسانه های بی هویت، با هجمه به ارکان مختلف نظام، سرمایه اعتماد عمومی را به تاراج برند و در این عرصه ، حوزه کشاورزی، امنیت غذایی و تنظیم بازار محصولات اساسی کشور هدف بسیار مناسبی برای دشمنان و سودجویان است و آنها تلاش می کنند این بخش را مختل کرده و به مخاطره بیاندازند و در این میان نقش روابط عمومی سازمان در بی اثر ساختن این هجمه ها ، بیش از گذشته نمود یافته است.


اینجانب ضمن گرامیداشت ۲۷ اردیبهشت « روز روابط عمومی و ارتباطات» و تبریک به اصحاب رسانه و ارتباطات بویژه خانواده بزرگ روابط عمومی بخش کشاورزی، همگان را به انعکاس حقایق و تبادل اطلاعات در چارچوب موازین قانونی و حفظ حرمت و آبروی افراد دعوت نموده و از خداوند متعال عمری باعزت برای همگان مسئلت دارم.


اکبر فتحی / رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  قدرت گوش دادن فعال


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد