درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 25 خرداد 1403 - 16:23   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند
  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد
  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند
  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی
  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد
  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد
  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه
  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی
  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38384صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 25 اردیبهشت 1398 - 16:02
روابط عمومی‌ها باید به یک رسانه تبدیل شوند
مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد گفت: استان یزد نسبت به سایر استان‌ها در حوزه روابط عمومی از جایگاه خوبی برخوردار است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد گفت: استان یزد نسبت به سایر استان‌ها در حوزه روابط عمومی از جایگاه خوبی برخوردار است.

روابط عمومی استانداری یزد روابط عمومی مردم گرا استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، علی صالحی مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد با بیان اینکه در تمامی حوزه‌ها بستر اصلی دید مردم هست چرا که اخیرا دید مردم نسبت به روابط عمومی‌ها گاهش یافته گفت: شورای روابط عمومی استان یزد مردم گرا است.

وی با اشاره به پویش #پاسخگو هستیم برای شکایات مردم و اهل رسانه به روابط عمومی ادارات تاکید کرد: در شش ماه گذشته حتی یک مورد شکایت به ۴ بازرس این پویش نداشتیم.

مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد گفت: ما اعتقاد داریم که اسم روابط عمومی استانداری یزد را باید به روابط عمومی مردم یزد تغییر دهیم.

صالحی تصریح کرد: استان یزد نسبت به سایر استان‌ها در این حوزه از جایگاه خوبی برخوردار و چند قدیمی پیشگام است.

وی به نقش اداره کل روابط عمومی استانداری مدیریت و نقد مدیران روابط عمومی‌های استان اشاره و اضافه کرد: اداره کل نباید جزئی از پازل روابط عمومی‌ها باشد و باید به یک رسانه تبدیل شود.

علی صالحی راه اندازی مجدد پوستر #پاسخگو هستم، برگزاری همایش دوچرخه سواری در روز ۲۷ اردیبهشت از میدان باغ ملی، حضور پررنگ روابط عمومی‌های استان در نماز جمعه ۲۷ اردیبهشت، دیدار شورای روابط عمومی استانداری با پیشکسوتان این عرصه و خانواده مرحومین این عرصه را از برنامه‌های اداره کل روابط عمومی استانداری در هفته ارتباطات و روابط دانست.

وی همچنین از دعوت روابط عمومی‌های ادارات استان در برنامه ماه مهربانی شبکه یزد و تجلیل از آن‌ها خبرداد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  5 چالشی که هر مشتاق بازاریابی باید برای آن آماده باشد


  هنر حل چالش‌های دشوار به عنوان یک کارآفرین


  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد