درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 خرداد 1403 - 02:11   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حرکت از برند شخصی به تجاری
  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی
  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38384صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 25 اردیبهشت 1398 - 16:02
روابط عمومی‌ها باید به یک رسانه تبدیل شوند
مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد گفت: استان یزد نسبت به سایر استان‌ها در حوزه روابط عمومی از جایگاه خوبی برخوردار است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد گفت: استان یزد نسبت به سایر استان‌ها در حوزه روابط عمومی از جایگاه خوبی برخوردار است.

روابط عمومی استانداری یزد روابط عمومی مردم گرا استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، علی صالحی مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد با بیان اینکه در تمامی حوزه‌ها بستر اصلی دید مردم هست چرا که اخیرا دید مردم نسبت به روابط عمومی‌ها گاهش یافته گفت: شورای روابط عمومی استان یزد مردم گرا است.

وی با اشاره به پویش #پاسخگو هستیم برای شکایات مردم و اهل رسانه به روابط عمومی ادارات تاکید کرد: در شش ماه گذشته حتی یک مورد شکایت به ۴ بازرس این پویش نداشتیم.

مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد گفت: ما اعتقاد داریم که اسم روابط عمومی استانداری یزد را باید به روابط عمومی مردم یزد تغییر دهیم.

صالحی تصریح کرد: استان یزد نسبت به سایر استان‌ها در این حوزه از جایگاه خوبی برخوردار و چند قدیمی پیشگام است.

وی به نقش اداره کل روابط عمومی استانداری مدیریت و نقد مدیران روابط عمومی‌های استان اشاره و اضافه کرد: اداره کل نباید جزئی از پازل روابط عمومی‌ها باشد و باید به یک رسانه تبدیل شود.

علی صالحی راه اندازی مجدد پوستر #پاسخگو هستم، برگزاری همایش دوچرخه سواری در روز ۲۷ اردیبهشت از میدان باغ ملی، حضور پررنگ روابط عمومی‌های استان در نماز جمعه ۲۷ اردیبهشت، دیدار شورای روابط عمومی استانداری با پیشکسوتان این عرصه و خانواده مرحومین این عرصه را از برنامه‌های اداره کل روابط عمومی استانداری در هفته ارتباطات و روابط دانست.

وی همچنین از دعوت روابط عمومی‌های ادارات استان در برنامه ماه مهربانی شبکه یزد و تجلیل از آن‌ها خبرداد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد