درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403 - 10:57   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه روابط‌عمومی بالا و موفق داشته باشیم؟
  چگونه خشم بر تفکر غلبه می‌کند؟
  تأثیرات روانی جنگ بر خبرنگاران
  چگونه از "تئاتر موفقیت" در اندازه‌گیری رسانه‌های اجتماعی خود اجتناب کنید
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38384صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 25 اردیبهشت 1398 - 16:38
روابط عمومی‌ها باید به یک رسانه تبدیل شوند
مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد گفت: استان یزد نسبت به سایر استان‌ها در حوزه روابط عمومی از جایگاه خوبی برخوردار است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد گفت: استان یزد نسبت به سایر استان‌ها در حوزه روابط عمومی از جایگاه خوبی برخوردار است.

روابط عمومی استانداری یزد روابط عمومی مردم گرا استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، علی صالحی مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد با بیان اینکه در تمامی حوزه‌ها بستر اصلی دید مردم هست چرا که اخیرا دید مردم نسبت به روابط عمومی‌ها گاهش یافته گفت: شورای روابط عمومی استان یزد مردم گرا است.

وی با اشاره به پویش #پاسخگو هستیم برای شکایات مردم و اهل رسانه به روابط عمومی ادارات تاکید کرد: در شش ماه گذشته حتی یک مورد شکایت به ۴ بازرس این پویش نداشتیم.

مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد گفت: ما اعتقاد داریم که اسم روابط عمومی استانداری یزد را باید به روابط عمومی مردم یزد تغییر دهیم.

صالحی تصریح کرد: استان یزد نسبت به سایر استان‌ها در این حوزه از جایگاه خوبی برخوردار و چند قدیمی پیشگام است.

وی به نقش اداره کل روابط عمومی استانداری مدیریت و نقد مدیران روابط عمومی‌های استان اشاره و اضافه کرد: اداره کل نباید جزئی از پازل روابط عمومی‌ها باشد و باید به یک رسانه تبدیل شود.

علی صالحی راه اندازی مجدد پوستر #پاسخگو هستم، برگزاری همایش دوچرخه سواری در روز ۲۷ اردیبهشت از میدان باغ ملی، حضور پررنگ روابط عمومی‌های استان در نماز جمعه ۲۷ اردیبهشت، دیدار شورای روابط عمومی استانداری با پیشکسوتان این عرصه و خانواده مرحومین این عرصه را از برنامه‌های اداره کل روابط عمومی استانداری در هفته ارتباطات و روابط دانست.

وی همچنین از دعوت روابط عمومی‌های ادارات استان در برنامه ماه مهربانی شبکه یزد و تجلیل از آن‌ها خبرداد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  چگونه خشم بر تفکر غلبه می‌کند؟


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  چگونه روابط‌عمومی بالا و موفق داشته باشیم؟


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  تأثیرات روانی جنگ بر خبرنگاران


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد