درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 9 خرداد 1403 - 21:11   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها
  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟
  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38307صفحه نخست » بانک و بیمهیکشنبه، 22 اردیبهشت 1398 - 14:24
معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی: بانک صادرات ایران مشارکت جدی در برپایی نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم امسال داشته است
رئیس بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه به سیاست‌های اجرایی آن اشاره کرد و گفت: تقویت جنبه‌های مردمی نمایشگاه و جلب مشارکت از سایر بخش‌ها به منظور ارتقای جنبه ملی بودن یکی از سیاست‌های نمایشگاه است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| رئیس بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه به سیاست‌های اجرایی آن اشاره کرد و گفت: تقویت جنبه‌های مردمی نمایشگاه و جلب مشارکت از سایر بخش‌ها به منظور ارتقای جنبه ملی بودن یکی از سیاست‌های نمایشگاه است.


به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، عبدالهادی فقهی‌زاده با تأکید بر لزوم مشارکت تمامی بخش‌ها در برنامه‌های فرهنگی، اظهار کرد: این نخستین دوره‌‌ای است که بانک صادرات ایران مشارکت جدی در تأمین هزینه‌های نمایشگاه کرده است. وی افزود: همچنین بازه فعالیت‌ها و تأثیرگذاری‌های نمایشگاه را به قبل و بعد از نمایشگاه گسترش داده‌ایم.


فقهی‌زاده ادامه داد: اولویت خاصی به جنبه‌ها و طرح‌های تعاملی داده‌ایم و از نقش مستقیم خود به نفع مخاطبان اصلی نمایشگاه کاسته‌ایم. تلاش کرده‌ایم با تحدید فضای نمایشگاهی به نفع کیفی‌سازی نمایشگاه حرکت کنیم. امسال نمایشگاه در فضایی به مساحت ۳۸ هزار مترمربع در ۱۴ بخش برپا می‌شود.


معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: برای نمایشگاه بیست‌وهفتم حدود ۷۰۰ طرح به صورت جدی بررسی شد و امسال در نمایشگاه مشخصاً ۱۲۶ طرح مصوب نوآورانه را اجرا خواهیم کرد.


وی خبر داد: از فردا به مدت ۱۳ روز نمایشگاه فعالیت خواهد کرد و امیدواریم یک روز را به نمایشگاه بیافزاییم و به مدت دو هفته این نمایشگاه برپا شود.


به گفته فقهی‌زاده امسال مشارکت نهادها افزایش یافته است به طوری که در این دوره از نمایشگاه ۱۸ نهاد دولتی، ۲۴ نهاد مردمی، ۱۸ نهاد دانشگاهی، ۸ نهاد حوزوی، ۱۲ موسسه خیریه و اداره کل فرهنگ ۱۲ استان مشارکت دارند.


وی اضافه کرد: نمایندگان ۱۰ کشور نیز برنامه‌های خود را در این نمایشگاه اجرا می‌کنند. ۹ نشست تخصصی و ۵ کارگاه مهارت‌افزایی هم برگزار می‌شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد


  سه نکته برای بازسازی گذشته خود


  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


  طوفان رسانه‌ای چیست؟


  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟


  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل


  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد