درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 02:22   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
  آستری‌بات اس وان: ربات انسان‌نمای سریع و دقیق
  سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  سهام متا به دلیل نگرانی‌های مربوط به هزینه‌های هوش مصنوعی و کاهش رشد سقوط کرد
  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری
  عملکرد آژانس‌های روابط‌عمومی WPP در سه ماهه اول ۲۰۲۴ چگونه بود؟
  آینده روابط‌عمومی مستقل
  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38285صفحه نخست » شنبه، 21 اردیبهشت 1398 - 12:29
افزایش رضایتمندی مردم بااطلاع رسانی صحیح محقق می شود
مرتضی حیدری در نشست هفتگی با بخشداران و معاونین ‏فرمانداری، ارائه عملکرد واقعی و خدمات دولت در همه زمینه‌های عمرانی، ‏اقتصادی و فرهنگی را در افزایش رضایت‌ مردم و بالا بردن سرمایه اجتماعی در جامعه به‌عنوان عامل ‏مؤثر دانست.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مرتضی حیدری در نشست هفتگی با بخشداران و معاونین ‏فرمانداری، ارائه عملکرد واقعی و خدمات دولت در همه زمینه‌های عمرانی، ‏اقتصادی و فرهنگی را در افزایش رضایت‌ مردم و بالا بردن سرمایه اجتماعی در جامعه به‌عنوان عامل ‏مؤثر دانست.


به گزارش شارا، وی افزود: هراندازه مردم را در جریان روند برنامه‌ها و تصمیمات و اقدامات مشارکت دهیم، قطعاً ‏امید به زندگی افزایش پیدا خواهد کرد.‏


وی با تأکید بر لزوم اطلاع‌رسانی مناسب از خدمات انجام‌شده در حوزه شهرستان و بخش‌های تابعه قم، این ‏موضوع را مستلزم ارائه برنامه کاربردی از سوی بخشداران دانست و گفت:بخشداران ضمن برقراری ‏تعامل سازنده با ادارات اجرایی به‌عنوان نماینده عالی دولت در بخش، باید در تسریع حل مشکلات مردم و ‏سرعت بخشی به فرآیندهای اداری در سطح بخش اهتمام داشته و پاسخگویی و خدمت بی‌منت به مردم ‏منطقه خود را در دستور کار داشته باشند.‏


فرماندار قم ضمن تأکید بر تلاش بیشتر در سال جدید در ارائه خدمات مطلوب‌تر به روستاها حرکت ‏بخشداران، طبق برنامه مصوب ارائه‌شده، خاطرنشان کرد: ارزیابی کارنامه بخشداران بر اساس تحقق اهداف ‏برنامه در بازه زمانی شش‌ماهه و یک‌ساله است و امیدواریم در سال جدید بتوانیم پروژه‌های نیمه‌تمام در ‏بخش‌های تابعه را در حد مطلوبی پیش ببریم و رضایت‌مندی مردم را فراهم سازیم.‏


حیدری اظهار داشت: اطلاع‌رسانی صحیح و به‌موقع نقش بسیار مهمی در فرهنگ ‌سازی در جامعه ایفا می‌کند ‏و گاهی اوقات در جامعه مسئله‌ای حساسیت‌برانگیز می‌شود که در صورت توجه به آن و اطلاع‌رسانی صحیح و ‏دقیق و آگاه نمودن مردم نسبت به آن می‌توان جلوی بسیاری ازشایعه سازی‌ها، تشنجات و سوء استفاده‌های ‏احتمالی را گرفت.‏

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  هرگز کسی را آزار نده


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد