درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 23:02   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38285صفحه نخست » شنبه، 21 اردیبهشت 1398 - 07:59
افزایش رضایتمندی مردم بااطلاع رسانی صحیح محقق می شود
مرتضی حیدری در نشست هفتگی با بخشداران و معاونین ‏فرمانداری، ارائه عملکرد واقعی و خدمات دولت در همه زمینه‌های عمرانی، ‏اقتصادی و فرهنگی را در افزایش رضایت‌ مردم و بالا بردن سرمایه اجتماعی در جامعه به‌عنوان عامل ‏مؤثر دانست.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مرتضی حیدری در نشست هفتگی با بخشداران و معاونین ‏فرمانداری، ارائه عملکرد واقعی و خدمات دولت در همه زمینه‌های عمرانی، ‏اقتصادی و فرهنگی را در افزایش رضایت‌ مردم و بالا بردن سرمایه اجتماعی در جامعه به‌عنوان عامل ‏مؤثر دانست.


به گزارش شارا، وی افزود: هراندازه مردم را در جریان روند برنامه‌ها و تصمیمات و اقدامات مشارکت دهیم، قطعاً ‏امید به زندگی افزایش پیدا خواهد کرد.‏


وی با تأکید بر لزوم اطلاع‌رسانی مناسب از خدمات انجام‌شده در حوزه شهرستان و بخش‌های تابعه قم، این ‏موضوع را مستلزم ارائه برنامه کاربردی از سوی بخشداران دانست و گفت:بخشداران ضمن برقراری ‏تعامل سازنده با ادارات اجرایی به‌عنوان نماینده عالی دولت در بخش، باید در تسریع حل مشکلات مردم و ‏سرعت بخشی به فرآیندهای اداری در سطح بخش اهتمام داشته و پاسخگویی و خدمت بی‌منت به مردم ‏منطقه خود را در دستور کار داشته باشند.‏


فرماندار قم ضمن تأکید بر تلاش بیشتر در سال جدید در ارائه خدمات مطلوب‌تر به روستاها حرکت ‏بخشداران، طبق برنامه مصوب ارائه‌شده، خاطرنشان کرد: ارزیابی کارنامه بخشداران بر اساس تحقق اهداف ‏برنامه در بازه زمانی شش‌ماهه و یک‌ساله است و امیدواریم در سال جدید بتوانیم پروژه‌های نیمه‌تمام در ‏بخش‌های تابعه را در حد مطلوبی پیش ببریم و رضایت‌مندی مردم را فراهم سازیم.‏


حیدری اظهار داشت: اطلاع‌رسانی صحیح و به‌موقع نقش بسیار مهمی در فرهنگ ‌سازی در جامعه ایفا می‌کند ‏و گاهی اوقات در جامعه مسئله‌ای حساسیت‌برانگیز می‌شود که در صورت توجه به آن و اطلاع‌رسانی صحیح و ‏دقیق و آگاه نمودن مردم نسبت به آن می‌توان جلوی بسیاری ازشایعه سازی‌ها، تشنجات و سوء استفاده‌های ‏احتمالی را گرفت.‏

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد