درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 01:53   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38285صفحه نخست » شنبه، 21 اردیبهشت 1398 - 11:53
افزایش رضایتمندی مردم بااطلاع رسانی صحیح محقق می شود
مرتضی حیدری در نشست هفتگی با بخشداران و معاونین ‏فرمانداری، ارائه عملکرد واقعی و خدمات دولت در همه زمینه‌های عمرانی، ‏اقتصادی و فرهنگی را در افزایش رضایت‌ مردم و بالا بردن سرمایه اجتماعی در جامعه به‌عنوان عامل ‏مؤثر دانست.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مرتضی حیدری در نشست هفتگی با بخشداران و معاونین ‏فرمانداری، ارائه عملکرد واقعی و خدمات دولت در همه زمینه‌های عمرانی، ‏اقتصادی و فرهنگی را در افزایش رضایت‌ مردم و بالا بردن سرمایه اجتماعی در جامعه به‌عنوان عامل ‏مؤثر دانست.


به گزارش شارا، وی افزود: هراندازه مردم را در جریان روند برنامه‌ها و تصمیمات و اقدامات مشارکت دهیم، قطعاً ‏امید به زندگی افزایش پیدا خواهد کرد.‏


وی با تأکید بر لزوم اطلاع‌رسانی مناسب از خدمات انجام‌شده در حوزه شهرستان و بخش‌های تابعه قم، این ‏موضوع را مستلزم ارائه برنامه کاربردی از سوی بخشداران دانست و گفت:بخشداران ضمن برقراری ‏تعامل سازنده با ادارات اجرایی به‌عنوان نماینده عالی دولت در بخش، باید در تسریع حل مشکلات مردم و ‏سرعت بخشی به فرآیندهای اداری در سطح بخش اهتمام داشته و پاسخگویی و خدمت بی‌منت به مردم ‏منطقه خود را در دستور کار داشته باشند.‏


فرماندار قم ضمن تأکید بر تلاش بیشتر در سال جدید در ارائه خدمات مطلوب‌تر به روستاها حرکت ‏بخشداران، طبق برنامه مصوب ارائه‌شده، خاطرنشان کرد: ارزیابی کارنامه بخشداران بر اساس تحقق اهداف ‏برنامه در بازه زمانی شش‌ماهه و یک‌ساله است و امیدواریم در سال جدید بتوانیم پروژه‌های نیمه‌تمام در ‏بخش‌های تابعه را در حد مطلوبی پیش ببریم و رضایت‌مندی مردم را فراهم سازیم.‏


حیدری اظهار داشت: اطلاع‌رسانی صحیح و به‌موقع نقش بسیار مهمی در فرهنگ ‌سازی در جامعه ایفا می‌کند ‏و گاهی اوقات در جامعه مسئله‌ای حساسیت‌برانگیز می‌شود که در صورت توجه به آن و اطلاع‌رسانی صحیح و ‏دقیق و آگاه نمودن مردم نسبت به آن می‌توان جلوی بسیاری ازشایعه سازی‌ها، تشنجات و سوء استفاده‌های ‏احتمالی را گرفت.‏

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد