درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 18:39   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟
  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی
  رسانه‌های اجتماعی و قانون: هشداری برای برندها و تولیدکنندگان محتوا
  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است
  برگزیدگان نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد
  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ
  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند
  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند
  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38279صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیسه شنبه، 24 اردیبهشت 1398 - 07:28
آینده روابط عمومی و رسانه جدید
پروفسور اوجوال کی چادهوری - به گفته متخصصان برای دستیابی به جایگاه های بهتر در عرصه مختلف، فعالان روابط عمومی باید تلاش کنند که در زمینه استراتژی های بازرگانی کارآمدتر شوند و به اندازه ها و کمیت ها اهمیت بیشتری دهند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| تاثیر رسانه جدید بر روابط عمومی منجر به تعریف دوباره و استراتژیک ارزش های مختلفی که زمانی اجزای اصلی روابط عمومی به شمار می رفتند شده است. برخی تغییراتی که ممکن است به وقوع بپیوندد عبارتند از:


- برای آنکه واقعا موثر باشند، شرکت های ارتباطی باید بر اطلاعات و تاثیراتی که از منابع جدید به دست می آید تمرکز کنند و این تغییرات را بپذیرند.


- شرکت ها و بازاریاب ها کنترل بر روی امور را از دست داده اند و باید بدانند که به زودی ارزشمندترین و محترم ترین مارک های تجاری، آنانی خواهند بود که کمتر توسط صاحبان شان کنترل می شوند.


- سیاست های مربوط به روابط عمومی درحال یکی شدن هستند. شرکت های متخصص روابط عمومی بازاریاب های آنلاین آژانس های تبلیغاتی و حتی شرکت های طراح شبکه از روش های یکدیگر بهره می جویند.


- آژانس های روابط عمومی باید با استفاده از اطلاعات واقعی و شفافیت بیشتر در مخاطبان اعتماد به وجود آورند تا بتوانند بر تاثیر خنثی کننده اینترنت و مخاطبان شکاک غلبه نمایند.


- تمرکز بر ایجاد قابلیت های پیچیده تر اندازه گیری آنلاین که دید عمیق تری درباره رفتار مصرف کننده ارایه می دهند و همچنین مکانیسم هایی که اثر فعالیت های تبلیغاتی برگزار شده برای حمایت از اهداف استراتژیکی شرکت را نشان می دهند.


- انجام امور تجاری به نحوی اخلاقی و شفاف که قابل انتقاد نباشد و توصیه به شرکت های کارفرما که آنها نیز همین طور عمل کنند. یافتن، ایجاد و پیشنهاد ابزار و تکنولوژی جدید و ارزیابی پتانسیل آنها برای شرکت کارفرما به عنوان "حافظه پیام".


- استخدام فعالان روابط عمومی که با روش های قدیمی روابط عمومی مقابله کنند و در عین حال بر مهارت های اصلی نگارشی تحقیقی و خبرنگاری اصرار می ورزند.


- یافتن راه هایی برای آنکه کارگزاران روابط عمومی دست به دست هم دهند بخصوص به این دلیل که رقبای بیشتری وارد فضای سنتی آژانس های روابط عمومی می شوند.


همچنان که مرزهای بین رسانه های مختلف ارتباطی محو می شوند فعالان روابط عمومی مجبورند که نقش ها و ارزش های شان را بهتر و دقیق تر تعریف نمایند. در غیاب رهبری استراتژیک توسط سرویس های ارتباطی سنتی شرکت های سفارش دهنده راه های دیگری برای هدایت این تغییر ارتباط خواهند جست. این امر منجر خواهد شد که استراتژی ارتباطی و مدیریت اهمیت بیشتری یابد و اهمیت توانایی توزیع اطلاعات کمرنگ شود.


امروزه فعالان روابط عمومی سعی دارند هر چه بیشتر از فعالیت های روابط عمومی غیر سنتی استفاده کنند. رسانه جدید فقط یکی دیگر از تظاهرات آن است. به گفته متخصصان برای دستیابی به جایگاه های بهتر در عرصه مختلف، فعالان روابط عمومی باید تلاش کنند که در زمینه استراتژی های بازرگانی کارآمدتر شوند و به اندازه ها و کمیت ها اهمیت بیشتری دهند.

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد