درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 03:22   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38260صفحه نخست » بانک و بیمهچهارشنبه، 18 اردیبهشت 1398 - 10:04
پرداخت یک میلیون و هشت هزار میلیارد ریال تسهیلات توسط بانک ملّی ایران در سال 97
بانک ملّی ایران در یک سال گذشته بیش از یک میلیون و هشت هزار میلیارد ریال تسهیلات در قالب عقود مختلف به متقاضیان پرداخت کرده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| بانک مل�'ی ایران در یک سال گذشته بیش از یک میلیون و هشت هزار میلیارد ریال تسهیلات در قالب عقود مختلف به متقاضیان پرداخت کرده است.
 
 
به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک طی مدت مذکور، بیش از دو میلیون و 33 هزار فقره تسهیلات در قالب عقد قرض الحسنه، مضاربه، فروش اقساطی، جعاله، خرید دین و... تخصیص داده است.
 
 فروش اقساطی بیشترین میزان تسهیلات پرداختی این بانک را به خود اختصاص داد و در مدت مذکور، 961 هزار و 51 فقره تسهیلات به ارزش 343 هزار و 636 میلیارد ریال پرداخت شد.
 
 همچنین بالغ بر 77 هزار و 486 میلیارد ریال تسهیلات مضاربه در 100 هزار و 211 فقره به تجار و بازرگانان و 40 هزار و 270 میلیارد ریال تسهیلات خرید دین در 19 هزار و 916 فقره به صاحبان کسب و کار و بنگاه های اقتصادی پرداخت شده است.
 
 بانک مل�'ی ایران در 12 ماه سال 97 بالغ بر 932 هزار و 743 فقره تسهیلات در قالب عقد قرض الحسنه به ارزش 59 هزار و 809 میلیارد ریال و 108 هزار و 464 فقره تسهیلات در قالب مشارکت مدنی به ارزش 333 هزار و 358 میلیارد ریال پرداخت کرده است.
 
 از مجموع تسهیلات پرداختی این بانک، 349 هزار و 984 فقره تسهیلات به ارزش 87 هزار و 350 میلیارد ریال به عقد جعاله و 402 فقره تسهیلات به ارزش یک هزار و 552 میلیارد ریال به عقد اجاره به شرط تملیک اختصاص دارد.
 
 همچنین طی این مدت، 59 هزار و 469 فقره تسهیلات مرابحه به ارزش 50 هزار و 694 میلیارد ریال و بالغ بر چهار هزار و 22 فقره تسهیلات سلف به ارزش 19 هزار و 207 میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت شده است.
 
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد