درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 22:41   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38242صفحه نخست » دوشنبه، 16 اردیبهشت 1398 - 22:28
احتمال جریمه ۲۶ میلیارد دلاری اپل به خاطر شکایت اسپاتیفای
شکایت سرویس استریم موسیقی اسپاتیفای از اپل توسط کمیسیون رقابت اتحادیه اروپا مورد بررسی قرار می گیرد.
  

  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| شکایت سرویس استریم موسیقی اسپاتیفای از اپل توسط کمیسیون رقابت اتحادیه اروپا مورد بررسی قرار می گیرد.
 
 این شکایت در مورد 30درصد سهمی است که اپل به خاطر استفاده از سیستم پرداخت اپ استور، از اپلیکیشن ها دریافت می کند. به گفته «فایننشال تایمز» اسپاتیفای از این مبلغ به عنوان «مالیات اپل» یاد کرده و عقیده دارد این سیستم در واقع به نفع رقیبش اپل موزیک است.
 
 به گزارش دیجیاتو، در حالی که اپل 30درصد سهم از اسپاتیفای و سایر برنامه های سرویس دهنده موسیقی دریافت می کند، اپلیکیشن هایی مثل اوبر موظف به پرداخت چنین هزینه ای به این شرکت نیستند.
 
 اگر اتحادیه اروپا به نفع اسپاتیفای رای دهد، می تواند اپل را به تغییر رویه تجاری وادار کرده و این شرکت را به پرداخت جریمه ای برابر با 10درصد درآمد جهانی اش ملزم کند که این مبلغ برای اپل چیزی در حدود 26.6 میلیارد دلار خواهد بود، اما این احتمال هم وجود دارد که اپل و کمیسیون رقابت اتحادیه اروپا به توافقی دست پیدا کنند که اپل در آن موظف به کاهش سهم دریافتی یا خاتمه رویه دریافت آن باشد.
 
 این در حالی است که هر دو سرویس موسیقی نرخ بازدید ماهیانه و هزینه اشتراک نسبتا مشابهی دارند، اما به خاطر 30درصد سهمی که اپل از اسپاتیفای دریافت می کند، کاربران باید اشتراک بیشتری برای استفاده از سرویس های اسپاتیفای پرداخت کنند. البته اسپاتیفای برخلاف اپل موزیک یک سرویس رایگان نیز دارد که با نمایش آگهی پشتیبانی شده و در آن برخی امکانات مثل دانلود موسیقی از کاربران سلب شده است.
 
 به گفته وکیل اسپاتیفای بقیه سرویس دهنده های موسیقی که در شرایطی مشابه اسپاتیفای قرار دارند نیز از سهم دریافتی اپل ناراضی هستند اما هیچ کدام از آنها جرأت انجام حرکتی علیه اپل را ندارند.
 
 اپل در واکنش به شکایت اسپاتیفای گفته است: این سرویس دهنده با استفاده از پلتفرم اپ استور توانسته کسب و کار خود را رونق دهد و از جامعه کاربران آن استفاده کند، اما در عوض قصد دارد تمام مزایا را برای خود برداشته و هیچ مشارکتی در سود با اپل نداشته باشد. این شرکت همچنین موسیقی های محبوب شما را ارائه می دهد در حالی که کمترین مشارکتی با هنرمندان خالق آن اثر ندارد.
 
 پیشتر نیز اپل به خاطر تخلف مالیاتی از سوی کمیسیون رقابت اتحادیه اروپا به پرداخت 14.6 میلیارد دلار محکوم شده بود.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد