درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 22 خرداد 1403 - 00:05   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هوش مصنوعی: بازاریاب خلاق یا ابزار خلاقانه؟
  مطالعه: تاثیر ارتباطات رهبری بر اعتماد کارکنان در طول بحران
  یادداشت خبری دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی: گامی مهم در راستای ارتقای جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد
  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک
  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38242صفحه نخست » دوشنبه، 16 اردیبهشت 1398 - 22:28
احتمال جریمه ۲۶ میلیارد دلاری اپل به خاطر شکایت اسپاتیفای
شکایت سرویس استریم موسیقی اسپاتیفای از اپل توسط کمیسیون رقابت اتحادیه اروپا مورد بررسی قرار می گیرد.
  

  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| شکایت سرویس استریم موسیقی اسپاتیفای از اپل توسط کمیسیون رقابت اتحادیه اروپا مورد بررسی قرار می گیرد.
 
 این شکایت در مورد 30درصد سهمی است که اپل به خاطر استفاده از سیستم پرداخت اپ استور، از اپلیکیشن ها دریافت می کند. به گفته «فایننشال تایمز» اسپاتیفای از این مبلغ به عنوان «مالیات اپل» یاد کرده و عقیده دارد این سیستم در واقع به نفع رقیبش اپل موزیک است.
 
 به گزارش دیجیاتو، در حالی که اپل 30درصد سهم از اسپاتیفای و سایر برنامه های سرویس دهنده موسیقی دریافت می کند، اپلیکیشن هایی مثل اوبر موظف به پرداخت چنین هزینه ای به این شرکت نیستند.
 
 اگر اتحادیه اروپا به نفع اسپاتیفای رای دهد، می تواند اپل را به تغییر رویه تجاری وادار کرده و این شرکت را به پرداخت جریمه ای برابر با 10درصد درآمد جهانی اش ملزم کند که این مبلغ برای اپل چیزی در حدود 26.6 میلیارد دلار خواهد بود، اما این احتمال هم وجود دارد که اپل و کمیسیون رقابت اتحادیه اروپا به توافقی دست پیدا کنند که اپل در آن موظف به کاهش سهم دریافتی یا خاتمه رویه دریافت آن باشد.
 
 این در حالی است که هر دو سرویس موسیقی نرخ بازدید ماهیانه و هزینه اشتراک نسبتا مشابهی دارند، اما به خاطر 30درصد سهمی که اپل از اسپاتیفای دریافت می کند، کاربران باید اشتراک بیشتری برای استفاده از سرویس های اسپاتیفای پرداخت کنند. البته اسپاتیفای برخلاف اپل موزیک یک سرویس رایگان نیز دارد که با نمایش آگهی پشتیبانی شده و در آن برخی امکانات مثل دانلود موسیقی از کاربران سلب شده است.
 
 به گفته وکیل اسپاتیفای بقیه سرویس دهنده های موسیقی که در شرایطی مشابه اسپاتیفای قرار دارند نیز از سهم دریافتی اپل ناراضی هستند اما هیچ کدام از آنها جرأت انجام حرکتی علیه اپل را ندارند.
 
 اپل در واکنش به شکایت اسپاتیفای گفته است: این سرویس دهنده با استفاده از پلتفرم اپ استور توانسته کسب و کار خود را رونق دهد و از جامعه کاربران آن استفاده کند، اما در عوض قصد دارد تمام مزایا را برای خود برداشته و هیچ مشارکتی در سود با اپل نداشته باشد. این شرکت همچنین موسیقی های محبوب شما را ارائه می دهد در حالی که کمترین مشارکتی با هنرمندان خالق آن اثر ندارد.
 
 پیشتر نیز اپل به خاطر تخلف مالیاتی از سوی کمیسیون رقابت اتحادیه اروپا به پرداخت 14.6 میلیارد دلار محکوم شده بود.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  چرا رهبران بزرگ همیشه مهربان هستند - اما همیشه خوب نیستند


  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود


  واشنگتن پست در آستانه پذیرش تاریکی است


  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک


  تعامل و روابط انسانی در دنیای هوش مصنوعی: اصالت در روابط‌عمومی


  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه


  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود


  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد