درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 15 خرداد 1403 - 00:19   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38112صفحه نخست » شنبه، 7 اردیبهشت 1398 - 11:15
رونمایی از اولین مدیری که به خبرنگاران احترام گذاشت!
سرپرست مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران از پس گیری تمامی دعاوی حقوقی مدیریت شهری علیه رسانه‌ها به دستور شهردار تهران خبر داد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| سرپرست مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران از پس گیری تمامی دعاوی حقوقی مدیریت شهری علیه رسانه‌ها به دستور شهردار تهران خبر داد.
 
 به گزارش شارا، پوریا سوری با تاکید بر دستور پیروز حناچی - شهردار تهران - مبنی بر ممنوعیت طرح شکایت مدیران شهری از رسانه‌ها در محاکم قضایی اظهار کرد: به طور حتم، در این دوره از مدیریت شهری بنا داریم با تکیه بر اصل شفافیت، تعامل بسیار خوبی با رسانه‌ها به عنوان نمایندگان افکار عمومی و رکن چهارم دموکراسی داشته باشیم بنابراین، تسهیل شرایط موجود برای دسترسی آزاد به اطلاعات را از مهمترین وظایف خود می‌دانیم.
 
 وی ادامه داد: شهردار تهران همواره بر رعایت شأن و منزلت خبرنگاران و جایگاه رفیع این شغل تاکید کرده است و به تمامی زیرمجموعه های مدیریت شهری دستور داد که حق شکایت از هیچ رسانه‌ای را ندارند و درصورت طرح هرگونه دعوی حقوقی، ملزم به پس‌گیری شکایت هستند.
 
 سرپرست مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران افزود: رویکرد مدیریت شهری این است که حتی در صورت انتشار اخبار خلاف واقع و کذب به جای طرح شکایت، با برگزاری جلسه با مسئولان و خبرنگاران رسانه منتشرکننده خبر در راستای اقناع رسانه و تنویر افکار عمومی گام بردارد.
 
 به گزارش سایت شهرنوشت، سوری در پایان گفت: با توجه به رویکرد تعاملی شهرداری تهران، انتظار می‌رود تا رسانه‌ها نیز ضمن دقت نظر در انتشار اخبار مربوط به حریم خصوصی افراد، در پوشش این گونه موضوعات، حساسیت و دقت لازم را به خرج دهند و از انتشار شایعات و مطالب خلاف واقع پرهیز کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند


  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور


  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد


  بازگشت به مبانی بیان آزاد


  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟


  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است


  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات


  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی


  ظهور معیارهای تبلیغات تجارت الکترونیک


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد