درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 17 خرداد 1403 - 14:19   

دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آینده روابط‌عمومی در سال 2024: عبور از مرزها
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  استراتژی رشد: ایجاد و محافظت از ارزش
  ایجاد بینش مشتری
  تفسیر جلد کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل
  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید
  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟
  اطلاعیه هیات نظارت بر مطبوعات در خصوص انتخابات ریاست جمهوری
  نوآوری در هولوگرام‌ها پتانسیل‌های هیجان‌انگیزی را به ارمغان می‌آورد
  چالش بازاریابی: از رقابت پیشی بگیرید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38086صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 4 اردیبهشت 1398 - 12:06
هم افزایی دستگاه های مسئول عضو قرارگاه در اطلاع رسانی به موقع
در نشست هم اندیشی کمیته فرهنگی تبلیغات و اطلاع رسانی قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده با مدیران کل روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی عضو قرارگاه بر هم افزایی دستگاه های مسئول عضو قرارگاه در اطلاع رسانی به موقع اقدامات تأکید کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| در نشست هم اندیشی کمیته فرهنگی تبلیغات و اطلاع رسانی قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده با مدیران کل روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی عضو قرارگاه بر هم افزایی دستگاه های مسئول عضو قرارگاه در اطلاع رسانی به موقع اقدامات تأکید کرد.
 
 به گزارش شارا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، شجاعی کیاسری در نشست هم اندیشی کمیته فرهنگی تبلیغات و اطلاع رسانی قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده با مدیران کل
روابط عمومی دستگاه های اجرایی عضو قرارگاه در وزارت کشور با تشریح سیاست‌های رسانه‌ای و تبلیغی قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل‌زده، بر لزوم هم افزایی دستگاه های مسئول عضو قرارگاه در اطلاع رسانی به موقع اقدامات و اقناع افکار عمومی نسبت به مراحل بازسازی و نوسازی استان های آسیب دیده از سیل تأکید کرد.
 
 در ادامه این نشست مدیران کل روابط عمومی دستگاه‌های عضو قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده به ارائه پیشنهادات و راهکارهای موثر در راستای روشنگری رسانی و آگاهی بخشی به جامعه پرداختند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  چگونه گیمیفیکیشن می‌تواند تعامل کارکنان را افزایش دهد؟


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی


  کم بازده‌ترین کشور جهان


  روایت‌های مستبدانه


  چگونه جنگ گوگل علیه مشاغل کوچک منجر به یک بحران روابط‌عمومی شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد