درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 10 خرداد 1403 - 05:34   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها
  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟
  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38068صفحه نخست » سه شنبه، 3 اردیبهشت 1398 - 23:41
ایجاد دفاتر نمایندگی «تهران رسانه» در استان تهران
سرپرست معاونت اجرایی «تهران رسانه» از ایجاد 5 دفتر نمایندگی ویژه در استان تهران خبر داد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| سرپرست معاونت اجرایی «تهران رسانه» از ایجاد 5 دفتر نمایندگی ویژه در استان تهران خبر داد.

به گزارش شارا؛ حمیدرضا آوای-سرپرست معاونت اجرایی «تهران رسانه» در خصوص ایجاد 5 دفتر نمایندگی ویژه در استان تهران گفت؛ استان تهران دارای 16 شهرستان و 42 شهر (به جز شهر تجریش، ری و قیامدشت) است که «تهران رسانه» به عنوان جامع ترین رسانه استان تهران تلاش دارد تا پوشش رسانه ای مناسبی از فعالیت دستگاههای خدمات رسان دولتی و خصوصی در سطح این استان داشته باشد.
آوای افزود؛ در فاز نخست 5 دفتر نمایندگی ویژه در سطح استان تهران شامل دفاتر نمایندگی شمال غرب (قدس، شهریار، ملارد) جنوب غرب (رباط کریم، بهارستان، اسلامشهر) شمال شرق (پردیس، دماوند، فیروزکوه) جنوب شرق (پاکدشت، قرچک، ورامین، پیشوا) ایجاد خواهد شد که فعالیت در (تهران، ری و شمیرانات) زیر نظر دفتر نمایندگی مرکزی خواهد بود.


سرپرست معاونت اجرایی تهران رسانه در ادامه گفت؛ در فاز بعدی که نیمه دوم سال 98 اجرایی خواهد شد، تلاش خواهیم کرد تا دفتر نمایندگی در هر 16 شهرستان استان تهران ایجاد گردد.


وی در پایان گفت؛ بزودی شرایط ایجاد دفاتر نمایندگی تدوین و منتشر خواهد شد.


بنابر این گزارش؛ «تهران رسانه» به عنوان جامع ترین رسانه استان تهران فعالیت آزمایشی خود را از مردادماه سال 97 با شعار«تهران فقط تهران نیست!» به منظور پوشش و انعکاس اخبار و رویدادهای استان تهران آغاز نموده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد


  سه نکته برای بازسازی گذشته خود


  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


  طوفان رسانه‌ای چیست؟


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟


  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد