درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 17:39   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38061صفحه نخست » دوشنبه، 2 اردیبهشت 1398 - 22:00
تحریم 24 ساعته فضای مجازی توسط فوتبالیست‌های حرفه‌ای
به تازگی در فضای مجازی، کمپینی تشکیل شده که پیام‌های غیراخلاقی علیه فوتبالیست‌های حرفه‌ای منتشر می‌کند، بازیکنان حرفه‌ای فوتبال، تصمیم گرفتند برای اقدام علیه این کمپین، دست به تحریم شبکه‌های اجتماعی بزنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| به تازگی در فضای مجازی، کمپینی تشکیل شده که پیام‌های غیراخلاقی علیه فوتبالیست‌های حرفه‌ای منتشر می‌کند، بازیکنان حرفه‌ای فوتبال، تصمیم گرفتند برای اقدام علیه این کمپین، دست به تحریم شبکه‌های اجتماعی بزنند.
 
 بر اساس گزارش یو اس ای تودی، شنبه 20 آوریل 2019، فوتبالیست‌های حرفه‌ای، اقدام به نشر هشتگ #دیگر_بس_است، کردند. آنها برای نشان دادن اعتراض‌شان، سکوت 24 ساعته را شروع کردند‌‌‌ که از ساعت 8 صبح جمعه 19 آوریل، شروع شد.
 
 با این حال، از زمان شروع نشر هشتگ اعتراضی، کامنت‌های نژادپرستانه علیه آنها همچنان ادامه داشت، طوری که فدراسیون فوتبال حرفه‌ای اعلام کرد: «ما از بازیکنان می‌خواهیم تمام پیام‌های مربوط به نژادپرستی را به ما گزارش دهند تا طی روزهای آینده تمام آنها را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کنیم و به آنها ثابت کنیم کارشان چقدر کوچک است».
 
 با وجود واکنش‌های جدی فیفا و تحریم شبکه‌های اجتماعی توسط فوتبالیست‌ها، هنوز هیچکدام از شبکه‌های اجتماعی (فیسبوک، اینستگرام و توئیتر) بازتابی از خود نشان نداده‌اند.
 
 به همین منظور، فیفا تصمیم گرفته است طی ماه آینده، در این زمینه جلساتی را با شبکه‌های اجتماعی تشکیل دهد.
 
 این اولین بار است که تصمیمات جدی برای تغییر وضعیت نژاد پرستی علیه بازیکنان در فضای اجتماعی اتخاذ می‌شود.
 
 ایده تحریم فضای مجازی توسط دفاع تاتنهام، دنی رز صورت گرفت. وی طی ماه گذشته در مانتنگرو با الفاظ ناپسندی مانند میمون خوانده شد.‌
 
 همچنین بازیکن دیگر منچستری به نام کریس اسمالینگ با الفاظ رکیک تری در فضای اجتماعی مورد اهانت قرار گرفت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد