درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 9 خرداد 1403 - 17:43   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها
  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟
  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37974صفحه نخست » بانک و بیمهسه شنبه، 27 فروردین 1398 - 19:53
کمک های اهدایی مردم خیر نزد بانک رفاه به 46 میلیارد ریال رسید
هموطنان شریف و خیرین خدا جو با جاری شدن سیلاب در برخی از استان های کشور، هماهنگ و یکدل آستین همت بالا زدند و از طریق درگاه های مختلف بانک رفاه، بیش از 45 میلیارد و690 میلیون ریال کمک های نقدی خود را به هموطنان عزیز آسیب دیده از سیل های اخیر اهدا کردند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| هموطنان شریف و خیرین خدا جو با جاری شدن سیلاب در برخی از استان های کشور، هماهنگ و یکدل آستین همت بالا زدند و از طریق درگاه های مختلف بانک رفاه، بیش از 45 میلیارد و690 میلیون ریال کمک های نقدی خود را به هموطنان عزیز آسیب دیده از سیل های اخیر اهدا کردند.


به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه، در پی سیلاب های اخیر، هموطنان شریف در اقصی نقاط کشور عزیزمان با روحیه همدلی و همبستگی مثال زدنی خود، از روزهای آغازین رخداد سیل در برخی از استان های کشور از طریق شماره حساب 99999900 و یا شماره کارت 5894631850259730 به نام سازمان هلال احمر نزد بانک رفاه کارگران تا 26 فروردین ماه بیش از 45 میلیارد و690 میلیون ریال کمک های نقدی خود را به هموطنان آسیب دیده از سیل های اخیر اهدا کردند که این کمک ها از طریق سازمان هلال احمر در اختیار آن ها قرار خواهد گرفت.


کارکنان خیر و متعهد بانک رفاه کارگران نیز برای همراهی هر چه بیشتر با آلام مردم سیل زده کشور، خالصانه با اهدای کمک های نقدی خود بیش از 3 میلیارد و 192 میلیون ریال به هموطنان سیل زده اهدا کردند که طی تصمیمات کمیته بحران بانک رفاه مقرر شد همزمان با شناسایی نیازهای آسیب دیدگان از طریق سازمان هلال احمر اقلام مورد نیاز خریداری و از طریق سازمان های ذی ربط در اختیار هموطنان خسارت دیده از سیل قرار گیرد که این یاری رسانی استمرار و تداوم دارد و امیدواریم در سایه الطاف الهی، شاهد کاهش آلام و رفع هر چه زودتر مشکلات هموطنان در مناطق سیل زده کشور باشیم.


گفتنی است بانک رفاه کارگران از روزهای آغازین سال 98 به یاری هموطنان نیازمند شتافت و مسئولان و کارکنان نوع دوست و متعهد آن در راستای همدردی و همیاری با هموطنان سیل زده، با حضور در مناطق آسیب دیده، با اهدای کمک های نقدی، غیر نقدی و ملزومات ابتدایی زندگی، در نجات آسیب دیدگان و نیازمندان گرفتار در سیلاب، حضور فعال و اثر بخشی داشتند و به ارائه اقدامات حمایتی پرداختند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  سه نکته برای بازسازی گذشته خود


  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد


  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


  طوفان رسانه‌ای چیست؟


  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟


  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل


  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد